kirsikkabarbit lehtikalojen kanssa??
Valvoja: Moderaattorit
kirsikkabarbit lehtikalojen kanssa??
sopiiko kirsikkabarbit lehtikalojen kanssa?
Re: kirsikkabarbit lehtikalojen kanssa??
Itse en huomannut mitään ongelmaa näiden kahden lajin yhteiselossa. Toki on vaara joutua ruokalistalle, jos kirsikkabarbi on hyvin pieni.
Nothing that I say or do, matters to the big machine.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Mun piti ottaa ekaks Kirsikkabarbeja mutta kun mulle sanottiin akvaarioliikkeessä että ovat kokoaika vaarassa joutua Lehtikalojen ruuaksi niin päädyttiin Keltabarbeihin koska noista Keltabarbeista kasvaa 10cm kokoisia.
Ja kun Keltabarbit olivat pienemmän kokoisia meille tullessa niin joutuivat kokoaika jahtauksen uhriksi, onnneks ne kasvo nopeasti isommaksi niin nyt saavat olla rauhassa. Mieti nyt kumminkin vielä ennenkö otat Kirsikkabarbeja että jos ne joutuu kokoaikasen jahtauksen uhriksi että kalat ressaavat ja voivat sairastua.

126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
ei mitään ongelmaa ole ollut kalojen kanssa,onhan nuo kardinaalikalatkin pienempiä mitkä nuo kirsikkabarbi.eikä ole jahdannut mitään edellisiäkään eikä noita uusia tulokkaita. 

-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Onks sulla sitten kuinka isoja Lehtikaloja ?
126l makeanveden allas, asukit : Nannostomus mortenthaleri, Sewellia lineolata, Corydoras paleatus ja partamonni. Merivesiakvaario haaveena.
2 isoa on.ikää en tiedä kun oon adoptoinu ne