Siis olenko nyt vaan herkkis, mutta kylläpä ottaa päähän. Tilasin siis ulkosuodattimen JBL CristalProfin ja tänään se saapui. Aloin kasaamaan tuotetta ja en siinä purkaessani vielä ihmetellyt/tajunnut, kun suodatin ei ollutkaan siinä pakkauksen omassa muovipussissa vaan se pussi oli vaan mukana siellä paketissa. Ohjeiden mukaan suodatinmateriaalit tulee huuhdella ennen käyttöön ottoa ja ku avasin sen kannen, pestäkseni massat, huomasin että se kansi on ylhäältä märkä. Siis mitä hittoa
Kaikki suodatusmassat olivat märkiä ja siellä suodattimessa oli seinillä sitä valkoista ihan hienon hiekan tapaista massoista irronnutta ainesta.
Eikö minulla ole oikeus odottaa, että kun uuden tuotteen tilaan, niin se ei ole käytetty? Valittaisitteko te tällaisesta sinne? Minä ainakin taidan kyllä kokeilla onneani. Ei tällaista ikinä ole ennen käynyt...
