Minulla on reilu 100 litrainen allas ja siellä asuu nyt:
10 kupari-ja albiinomonnista,partamonni,timanttitetroja ja musta-aavetetroja.
Voisinko ottaa tänne vielä taistelukaloja,jos voin niin kuinka monta (yhden vai haaremin)?
Lämpötila on 26 astetta.
100 litraiseen taistoja?
Valvoja: Moderaattorit
100 litraiseen taistoja?
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:)
Blogini
Blogini
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Re: 100 litraiseen taistoja?
Haaremi vois mennä, mutta jos yhteiselo ei sujukkaan niin voi olla että tulee ahdasta. Oma taistoukkelini yritti alkuun käydä samantien kimppuun kun näki jonkun kolmesta kaksikertaa pienemmästä nuorista naaraista, joten akvaariossa tulisi olla naaraille mahdollisuus piiloutua tai tilaa vältellä urosta, esim ruoka-aikaan. Mutta jos jostain löydät rauhallisen uroksen, tai jo ennestään samassa akvaariossa olleen haaremin mikä tulee toimeen, niin uskoisin että mahtuu.
Muusta kalastosta en sano mitään.
Muusta kalastosta en sano mitään.
160l seurala. Inkkareita, sitruunatetroja, albiinopartis tyttö, 2 ukkopartis poikaa, albiinotäplämonnisia, paljon paljon sukarapuja, sekä isolla egolla varustettu sokea :( kääpiösnautseri-tyttö C:
Mulla olis vähä semmonen kutina että musta-aavetetrat nyppii? Joku kokeneempi vois vielä varmistaa pitääkö paikkansa.
Etelä-Pohjanmaan akvaarioharrastajat facebook-ryhmä: https://www.facebook.com/groups/387388484649052/
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
- Sukupuoli: Nainen
Itse olisin varuillani noiden timanttitetrojen kanssa, kuin musta-aavetetrojen tuossa nyppimisessä.
Entäs jos ottaa pelkkiä naaraita,( voiko niin edes tehdä) nyppiikö timantit ja musta-aaveet niidenkin evät?
Akvat: 350l, 50l + erilaiset karvatassut:)
Blogini
Blogini