Tää on hieno sivusto. Minusta se täytyy pitkääkin hienona.
Kyl pikkasen kevennystäkin mahtuu joskus mukaan. Vai mahtuuko?
Minä tulen ekana kattoon, mitä aqua-webillä asiasta sanotaan. Sen verran on suuri luottamus noihin konkareihin. Netti ja kirjallisuus on tietoa tulvillaan, josta saa lisää tiedonnälkäänsä.
Oikeastaan riitely on turhaa kun mielipiteitä jaetaan. Ja lähdekriittisyys on ihan hyvä asia, kunhan vain muistaa sen joka lähteen kohdalla. Tämän ketjun aloitus, nimittäin on aika hyvä esimerkki siitä, miksi kannattaakin niistä asioista keskustella ja saada perusteluja. Tuossa alussa nimittäin on ihan toisenlaista tietoa puntius denisoniista, kuin mihin viime päivinä ollaan tässä päästy. Kokemus on karttunut ja tieto lisääntynyt. Onhan selvää, että niitä asioita perustellaan ja pyöritellään.
Täällä on kuitenkin provoilijoita aika vähän, mitä suomi24:lla varmaankin on paljon. En ole siel pahemmin vieraillut, en tiedä...
Tiedä miten helposti täältä bannataan ja kuinka helposti varoituksia jaetaan, mutta minusta henkilökohtaisuuksiin ja toisen sättimiseen pitää puuttua. Siten saadaan pidettyä linja yllä. Sellainen on minusta tämän tasoisella foorumilla ala-arvoista. Vähäistähän se onneksi on, ja ihan ymmärrettävää, et käämit palaa. Ihmisiähän me vain ollaan!
Tässä välissä on onneksi tullut hyvää tietoa tuosta oikeasta topiikin aiheestakin. On todella mukavaa kun on kannanottoja. Tylsäähän olisi yksin täällä keskustella.
Kunhan vain kaikki muistaisi sen, että se syy, miksi jotain asiaa kysytään on se tietämättömyys. Jos homma on hanskassa, miksi kysyä. Siihen luotan, että joku tietää asiasta minua enempi, ja kertoo minulle, jotta minäkin opin tietämään... Että kyllähän tää vitsistä huolimatta on pikkasen se pyhä mekkakin. Oon itse ainakin huomannut, kun joku on minulta kysellyt jostain kalasta tai sen hoidosta, vastanneeni siihen, et "jaa pitääkin kävästä aw:lla kattoon, onko siel asiasta juttua.."
Että näin.
Jatketaanko tulijuovasta. Ainakin välillä...