Valvoja: Moderaattorit
Selvästi huomaa, että naaras kirjoitti tämän.Mimosa X kirjoitti:... Koiras melko vaatimattoman näköinen, naaraat värikkäämpiä. ...
Merihevonen?Pullahiiri kirjoitti:Mä olisin erakko, eläisin jossain kotilonkuoressa.. Vastakkaista sukupuolta käyttäisin vaan paritteluun ja sen lisäksi lisääntymiseen ja sekin niin, että poikasten huolto jäisi koiraalle.Eläisin tosi happamassa vedessä, pH jotain 4.
Vaan eipä ne naaraat näytä ilman meikkejä sun muita tekolisäkkeitä juuri miltäänMA7xGE kirjoitti:Selvästi huomaa, että naaras kirjoitti tämän.Mimosa X kirjoitti:... Koiras melko vaatimattoman näköinen, naaraat värikkäämpiä. ...![]()
Eivaan, kyllä se meikki on värikästä välillä!
Jatkoa tähän:Mimosa X kirjoitti:Ihmiskala Homo Sapiens fish
pH hapan (hapattaa itse)
gH arvolla ei merkitystä?
KH olis hyvä olla ainakin 4 jotta pH ei heittelisi kauheasti
Ei oikeen ota selkoa, sopeutuu monenlaisiin oloihin mutta toisaalta voi heittäytyä hankalaksi missä oloissa tahansa.
Vaatii erittäin tehokkaan suodatuksen! Reviirikala. Mielellään vain yksi koiras akvaarioon. Naaraat saattavat tulla toimeen keskenään, tai sitten ei: suomuja revitään, eviä nypitään. Koiras melko vaatimattoman näköinen, naaraat värikkäämpiä. Iso akvaario jossa naaraille riittävästi piiloja. Naaraat hoitavat itse poikasensa. Joskus tosin nähty koiraidenkin osallistuvan poikasten hoitoon.
On olemassa erilaisia jalostusmuotoja joilla hieman eri tottumukset ja vaatimukset. Jotkin lajit tulevat paremmin toimeen keskenään kuin toiset. Varsinkin viileän veden lajimuodot ovat melko rauhallisia ja viihtyvät pienissä porukoissa. Lämpimän veden muodot usein temperamenttisempia.
Tai sit jotain muuta