Ei kukaan sit sanonut mulle, että siniravut syö kaikki sammaleet!

Valvoja: Moderaattorit
Meillä kans vanhemmille tulee sitä Kaarinaan. Aikomus kans testata mutten ole taas muistanut silloin kun ois ollut mahis.Mauiwee kirjoitti:Mä voisin tässä joku päivä testata hanaveden vesiarvot vanhempien luona kun sinne tulee virttaan vesi. Mun mielestä se on kyllä pyörinyt aika samoissa kuin turun vesi, mutta tarkistetaan nyt kuitenkin.
Tankero kirjoitti:Meillä kun saa hädin tuskin kovalla työllä pidettyä kesällä vedet alle 30c....
Mut kultsuista sanotaan Varjon kirjassa 4-30c.....They2 kirjoitti:Tankero kirjoitti:Meillä kun saa hädin tuskin kovalla työllä pidettyä kesällä vedet alle 30c....Ja kun ajattelit hankkia kultakaloja.
![]()
Mauiwee kirjoitti:Keväällä pyysin Jenniä tilaamaan niitä mulle ja nyt näitä kaunokaisia löytyy akvaariopisteestä ihan vakiona.
Sieltä akvariopisteestäTankero kirjoitti:Kiitos, eiköhän tää ala pikkuhiljaa selkiintymään, mistä liikkeestä niitä koruja oot löytäny?
Jee, on oikein akvaristin päiväuni. On muuten hauskasta koiran kanssa metsiä kulkiessa huomata, miten oma huomio aina kiinnittyy kivan näköisiin oksiin ja kantoihin, joskin koirakin tykkää niistäSisso kirjoitti: Bj: ovet ja ikkunat tiivistetään teipillä hyvin, hanat auki, niin johan mahtuu....
Värihavainnon teinkin vasta tänään. Viidessä päivässä kehittyvät ihan huimasti että varmaan sielläkin alkaa värejä 5 pvän kuluttua näkyä.Butterflies kirjoitti:Ohhoh. Meidän poikaset 12 päivän ikäisiä eikä näy värejä evissä, kaksi suurinta n. puolisenttisiä