Paljonko voisi laittaa hinnaksi?
Valvoja: Moderaattorit
Paljonko voisi laittaa hinnaksi?
100 litrainen allas,ikää n.7 vuotta,vuotamaton,lähes naarmuton,todella hyvät silikoonisaumat. Suodatin Eheim ulkosuodatin,ikää 3-4 vuotta. Valaisimena giant valaisin yhellä loisteputkella. Paljonko olisit valmis maksaamaan tämmöisestä paketista?
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Paljonko voisi laittaa hinnaksi?
40-70 egee riippuen suodatinmallista ja -matskuista, itse ostin taannoin 140litrasen sisäsuodattimella, jalustalla, 2putkivalolla ja hiekat+kasvit =40€
Lyhyt muisti takaa hyvän omantunnon
320 l NPT-allas
320 l NPT-allas
suodatin Eheim Classic 2213
Eiköhän tuo viritelmä olis siinä 60-70 egee!
900l kiekkola, 400l monnila/plekola ja 360l ???
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Kyllä mun mielestä satkun vois pyytää. Eheimin ulkosuodattimella kuitenkin. Valoa toki sais mielellään olla pari putkea ton kokoisessa.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Täällä on huono kysyä hintaa koska nää odottaa siihen asti että saavat melkein ilmatteeksi
kun kysyy vaikka paljon 200l uudesta altaasta vois maksaa tulee vastaus 40e. Eiköhän se ole aika lailla 1e/l jos allas priima niin siihen tekniikasta pari euroo päälle. Kyllä hyväkuntoisesta paketista kaikilla herkuilla ainakin 100e saa.

95l Low Teck, 4 kissaa, 2 koira, poika ja uusi elämä. Hiljalleen palaamassa asiaan <3
Oma mielipiteeni on, että euro/litra voi pyytää allaspaketista missä on jalusta+HYVÄ tekniikka! Tossahan ei ole kuin 2213 hyvää, lampulle en antais kauheesti arvoa, ehkä 10-15é ja toi 15 on jo ihan maksimi, suodatin on 35-40é arvoinen. Mutta jokainen saa tietysti pyytää mitä haluaa ja se maksaa joka tarvitsee
(ei se ole hullu joka pyytää.....)

-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
Mun mielestä saturainen ei ole mikään korkea hinta kyseisestä paketista. On kuitenkin paljon kaikkea, ulkosuodatin ja kaikki ..
Jos allas on kerran melko siisti ja ulkosuodatin, hiekat ja kaikki niin kyllä mä ainakin maksaisin satasen.
Jos allas on kerran melko siisti ja ulkosuodatin, hiekat ja kaikki niin kyllä mä ainakin maksaisin satasen.
Kävin tossa meidän suosituimmassa kaupassa kysymässä altaita omilla mitoilla teetettynä ja kyllä toi satku hilppeineen on melko paljon. Valaisimelle hintaa n.20 egee, altaalle sama ja suodattimelle, ton verran olisin ite valmis maksamaaan....No jokainen tarpeensa mukaan.Butterflies kirjoitti:Mun mielestä saturainen ei ole mikään korkea hinta kyseisestä paketista. On kuitenkin paljon kaikkea, ulkosuodatin ja kaikki ..
Tosta lähtisin liikkeelle.joedoe kirjoitti:Eiköhän tuo viritelmä olis siinä 60-70 egee!
Not all those who wander are lost
J.R.R. Tolkien
J.R.R. Tolkien
-
- Advanced Member
aha, jaha, anteeksi vain. Sanoimpahan oman mielepiteeni ..
Kyllä huntti on tosta ihan ok hinta, jos suodattimessa on sisällä muuta kuin vanua. Jos matskut puuttuu, niin sitte se 60-70€ on ihan kohtuullinen.
Tietysti vielä akvaarion merkki olisi hyvä olla tiedossa. Mulla oletuksena tohon huntin hintaan että on laadukas ja riittävän paksuista laseista tehty. Markkinoilla kun on myös noita pyhällä hengellä pystyssä pysyviä, joittenka kotipaikkana on turku...
Tietysti vielä akvaarion merkki olisi hyvä olla tiedossa. Mulla oletuksena tohon huntin hintaan että on laadukas ja riittävän paksuista laseista tehty. Markkinoilla kun on myös noita pyhällä hengellä pystyssä pysyviä, joittenka kotipaikkana on turku...
Akvaario on Giant merkkinen.
Niinhän me kaikki...Butterflies kirjoitti:aha, jaha, anteeksi vain. Sanoimpahan oman mielepiteeni ..

-
- Advanced Member
Joo, no ehkä tuo oli vähän aggressiivisesti sävyttynyt kommenttijoedoe kirjoitti:Niinhän me kaikki...Butterflies kirjoitti:aha, jaha, anteeksi vain. Sanoimpahan oman mielepiteeni ..ja sitähän tässä kysyttiinkin

Aika usein täällä saa näköjään lukea näitä viestiketjuja käytetyn tavaran hinnoittelusta. Väittäisin jopa, että ilman itse myytävän tuotteen näkemistä ei pysty hintaa arvioimaan sen kummemmin. Monesti myyjällä ja ostajalla on erilainen näkemys siitä onko esim allas siistissä kunnossa vaiko ei. Käytetty on aina käytetty esimerkkinä nyt sitten vaikka se tuliterä auto joka on haettu juuri äsken kaupasta on siitä kaupan ovesta ulosajettaessa pudottanut hintaansa jo aika reippaanlaisesti vaikka käytännössä mitään syytä tuolle hinnanpudotukselle ei ole. Fiksuinta olisikin ehkä miettiä mitä siitä paketista itse maksaisi ja laittaa sillä hinnalla myyntiin. Jos ei ostajaehdokkaita ilmesty niin hintaa voi laskea alaspäin aina niin eiköhän se ostaja sitämukaa löydy, kun hinta alkaa olla kohdillaan. Minä maksoin omasta 200-litraisestani 50€ kaksiputkisen valaisimen kanssa joka oli jo kyllä erittäin halpa hinta kyseisestä altaasta.
450L työn alla 63L ja 30L rapula/taistola + 4x kissaa ja koira