Uskaltaisitteko tilata näin talvipakkasilla esim. vedenparannusainetta, tippatestejä ym. nesteitä? Olen perustamassa akvaariota ja täytyisi hankkia kerralla kaikki mahdolliset, netistä saisi liikkeitä halvemmalla... Ilmeisesti ainakaan bakteerivalmisteita ei kannattaisi tilata (esim. akvaarioon.fi ei edes suostu talviaikaan toimittamaan)?
Sitten, onko kellään kokemuksia tuosta petshopista? Muuten kyllä tilaisin mieluiten akvaarioon.fi:stä kun olen siitä kuullut hyviä kokemuksia, mutta Petshopissa on laajempi valikoima (ainakin niissä tuotteissa mitä tällä kertaa haen).
Nesteiden tilaaminen nettikaupasta talvella
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Nesteiden tilaaminen nettikaupasta talvella
...Pyrstökkäistä pitävä...
Re: Nesteiden tilaaminen nettikaupasta talvella
ei ole kokemusta petshopista. Akvaarioon.fi:sta kylläkin, jossa toimitus on todella nopeaa ja olen tilannut mm. tippatestejä sieltä talviaikaankin.
Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0 ♥
Mä olen ainakin tilannut vedenparannusaineita ja nestemäisiä lannoitteita talvella. En ole huomannut niissä mitään vikaa, vaikka varmaan ovat matkalla kylmenneet. Petshopista olen tilannut useaan otteeseen ja voin suositella, samoin akvaarioon.fi:stä on hyvät kokemukset.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Mies
Itse tilasin valaisimen Petshopista, ja toimitus oli nopea ja hyvä. Suosittelen liikettä.
Kyllä nesteitä pitäisi talvellakin uskaltaa ostaa noiden kautta, kunhan ei sisällä mitään elävää ymppiä yms.
Kyllä nesteitä pitäisi talvellakin uskaltaa ostaa noiden kautta, kunhan ei sisällä mitään elävää ymppiä yms.

-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Tilaus tuli hyvin pakattuna ja nopeasti perille, joten en voi kun suositella! 

...Pyrstökkäistä pitävä...