Siis ehdotuksia satelemaan
Tetroja akvaarioon
Valvoja: Moderaattorit
-
ahven
- Starting Member

- Akvaarioseurat: -
- Sukupuoli: Mies
Tetroja akvaarioon
Tässä 450L akvaariota suunnitellessa olen miettinyt myös 128 litraisen päivittämistä. Elikkäs jonkinnäköinen värikäs katseenvangitsija tetraparvi pitäisi sinne tunkea nykyisten fisujen lisäksi. Lämpö on nyt 24 °C, pH noin 6.9 ja dH on 6. Nykyisiä kaloja on kiilakylkiä, partis ja kuparimonnisparvi. Neontetroista ja kardinaalitetroista en pidä.
-
JukkaV
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Tetroja akvaarioon
Miten olisivat puna-aavetetra-, kerri-, keisari-, sitruuna- tai ruusutetraparvi?
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
-
Aleesa
- Junior Member

- Sukupuoli: Nainen
Jos mä saisin nyt ihan tyhjän akvan, niin ottaisin ehdottomasti sinne kirsikkatetroja. Väitetään rauhallisiksi ja kilteiksi, tosin ei suositella pitkäeväisten kanssa, voivat kuulemma nyppiä.
Keisaritetroja mulla on nyt, nekin ovat ihan mielenkiintoisia minireviireissään
Värit ovat kuitenkin hyvin hillityt, eli en tiedä ovatko sellaisia katseenvangitsijoita, joita etsit.
Keisaritetroja mulla on nyt, nekin ovat ihan mielenkiintoisia minireviireissään
-
Elviira-pleko
- Junior Member

Täältä ääni sitruunatetroille. Meillä on 125-litraisessa "uimareina" pelkästään niitä, ja ovat mielestäni tosi näyttäviä ja kauneimpia tetroja, mitä löytyy.
Poikasena ovat vähän haaleampia, mutta sen ei kannata antaa hämätä, sillä aikuisena tulevat todella kirkkaan keltaisiksi.
Poikasena ovat vähän haaleampia, mutta sen ei kannata antaa hämätä, sillä aikuisena tulevat todella kirkkaan keltaisiksi.
-
Mauiwee
- Senior Member

Puna-aavetetrat ovat todella nättejä. Kaupassa ovat yleensä haaleita, mutta värit tulevat esiin kalojen kotiuduttua.
http://mauiwee.kuvat.fi/kuvat/128+litra ... glesi5.jpg
-
Aleesa
- Junior Member

Oi, tosi kauniita! Kaupassa eivät - nämäkään - näemmä ole edukseen.Mauiwee kirjoitti:Puna-aavetetrat ovat todella nättejä. Kaupassa ovat yleensä haaleita, mutta värit tulevat esiin kalojen kotiuduttua.
Tetroja valittaessa pitää muistaa lämpötilavaatimukset.