Kuullostaako järkevältä?
Punakorvakilpurin kuivattelutaso
Valvoja: Moderaattorit
-
srd
- Advanced Member

- Sukupuoli: Nainen
Punakorvakilpurin kuivattelutaso
Meille tulee EHKÄ punakorvakilpuri. Meille EHKÄ tulevan punakorvakilpurin kodiksi tulee tuo 460l allas. Nyt mietin miten toteuttaisin kuivattelutason. Ekana tuli mieleen, että ostan sopivan kokoisen mustan muovilootan ja sahaan siitä 2 seinää auki (jättäen kulman rauhaan ja laitan siihen päälle ruuveilla vihreää/mustaa ruohomattoa (luiskaksi asti), jonka päälle tulisi vielä sopivan kokoinen musta liuskekivi.
Kuullostaako järkevältä?
Kuullostaako järkevältä?
Re: punakorvakilpurin kuivattelutaso
Hei!
Katoppas konnamaa. com sivulta siellä on hyvä malli kuivattelutasosta mä olen tehnyt sellaisen edesmenneelle kkonnalle ja konna nautti kovasti kun on tilaa liikkua siinä ja kannattaa tutustua myös herppi.net sieltäkin löytyy kaikenlaista kivaa kun klikkaat kilpikonnat punakorvat sun muut matelijat T:Hanna Lahdesta
Katoppas konnamaa. com sivulta siellä on hyvä malli kuivattelutasosta mä olen tehnyt sellaisen edesmenneelle kkonnalle ja konna nautti kovasti kun on tilaa liikkua siinä ja kannattaa tutustua myös herppi.net sieltäkin löytyy kaikenlaista kivaa kun klikkaat kilpikonnat punakorvat sun muut matelijat T:Hanna Lahdesta