Minkä merkkisiä ja minkä kokoisia altaita
Valvoja: Moderaattorit
Minkä merkkisiä ja minkä kokoisia altaita
teillä kiekko-omistajilla on? Olen aikeissa ostaa JUWELin 300-400L tankin. Onko ok kiekoille? Mistä kannattaisi ostaa, eli mistä edullisimmin saisi? Pääkaupunkiseudulta ehkä?
Re: Minkä merkkisiä ja minkä kokoisia altaita
Tulet kiekkoharrastuksen alkutaipaleilla jo huomaamaan että akvaariosi jää pieneksi, suosittelen ostamaan suoraan noin 700 litraisen altaan jos tila ja taloudellinen tilanne sallii sen.july kirjoitti:teillä kiekko-omistajilla on? Olen aikeissa ostaa JUWELin 300-400L tankin. Onko ok kiekoille? Mistä kannattaisi ostaa, eli mistä edullisimmin saisi? Pääkaupunkiseudulta ehkä?
Muuten taitaisi juuri nyt olla tällä palstalla sopiva allaskin tarjolla...
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=16997
Timppa
-
kantarelli
- Member

..
Itse en enää erehdy vilkaisemaankaan lastulevyyn päin. Aivan hirvittävä materiaali. En suosittele akvaariokäyttöön. On se niin että aito puu on niin paljon paremman näköistä ja kestää vettä. Nyt jos ostaisin altaan hankkisin akvastabilin tai suomalaisen alumiinikehyksisen+jalustaisen ja väsäisin siihen jonkinnäköset siistit puulevyt jalustakehikon eteen, ellen sitten löytäisi jostain kokolasiakvaa puukaapistolla/kannella.
Mikäli nyt silti päädyt tuohon Juwelin vaihtoehtoon kannattaa kysellä Petriltä Helsingin Akvaariokeskuksesta.
Mikäli nyt silti päädyt tuohon Juwelin vaihtoehtoon kannattaa kysellä Petriltä Helsingin Akvaariokeskuksesta.