Eli siis sellainen kirja, jossa olisi erilaisia vinkkejä (kuten mattosuodatin, suolan käyttö lääkkeenä, eri kalalajien viljely, vesiarvojen saaminen kohdalleen, jne.) ja tehokas tietoisku eri kaloista ja niiden vaatimuksista.
Kirjassa voisi mielestäni käsitellä perusteellisesti ainakin tietyt perusasiat (altaan koko, valaistus, suodatus, lämmitys, vesiarvot, kasvit, sisustus, uuden altaan kypsyttäminen, kalasto, jne.).
Ajattelin, että löytyisiköhän täältä AW:stä innokkaita kirjoittajia tuohon kirjaan? Itselläni on kohtalaisen hyvät suhteet Gummerrukselle, joka voisi kenties tuon kirjan painaa.
Itse ainakin tarvitsisin todella sellaista suomenkielistä kirjaa, joka soveltuisi niin aloittelijoille kuin jo vuosia akvaarioharrastuksen parissa pyörineille. Kenties kirjasta olisi hyötyä myös paljon puhutuille akvaariokauppiallekkin
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Olisiko tässä teidän mielestä ideaa?
Niin, ja pieni lisäys vielä: Itse olen siis ahkera kirjoittaja ja sitä kautta on tuo gummerrus tullut tutuksi... Osa opuksistani kun on tuolla juuri parasta aikaa oikoluvussa