Kaverit ovat tässä oiva apu, mutta "vaivaaminen" ei kuulu satakuntalaiseen kulttuuriin

Kaverit syövät yli-innoissaan kotiloita (siksi ne hankinkin, alunperin, ja nyt olen ihan myyty, ja kotiloita pitää saada lisää - onkohan tää miten yleistä...?) ja ne ovatkin hienoa pilaantumatonta ruokaa - elävinä. Pikku ahnurit kuitenkin syövät niitä mielettömällä tahdilla (lapset kasvavat vielä, ehkä aikuisena vähän hiljenee..??) joten viikonlopuksi tarkoitettu etanalauma saattaa olla tunnissa syöty ja kuinka sitten terävähampaiset suut laitetaan? Mun tankissani oli nimittäin HURJA määrä etanoita ja seuraavana päivänä sitten enää ei...
No kunhan saan etanafarmini käyntiin, ajattelin kokeilla seuraavaa: etanoita pieneen purkkiin tosi rankalla kädellä, purkkiin kansi tai kelmu, johon niin pieniä reikiä, että etanat mahtuvat ulos, mutta pallot eivät sisään. Rei'ítys täytyy tietysti tehdä jotenkin niin, että ei jää teräviä reunoja mihinkään. Nurin käännetty saviruukku tms voisi myös toimia? Etanat sitten suunnitelman mukaan ryömivät pikku hiljaa ulos hakemaan ruokaa ja palloset popsivat ne napaansa sitä mukaa. Ei ylensyöntiä, ei nälkää, toivottavasti?
Aion kokeilla tätä käytännössä (kun olen itse kotona, näen miten se toimii) kunhan saan etanoita tarpeeksi, mutta jos joku on halukas kokeilemaan jo nyt, kuulisin mielelläni miten kokeilu on sujunut. Myös siksi kerron tästä ääneen, että mahdolliset ajatusvirheet ja kaloille vaaralliset elementit tulisi karsittua pois ennen käytännön kokeilua... myös teidän muiden... *vapaan lähdekoodin autuutta*
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-Nanna