Ihmettelen että kaikilla muilla lisääntyy mut mulla ei

Valvoja: Moderaattorit
rkl kirjoitti:Olisin kiinnostunut sellaisesta asiasta että miksi minun millikseni eivät lisäänny? Omistan 1 uroksen ja 3 naarasta ja tahtoisin niitä lisää![]()
Ihmettelen että kaikilla muilla lisääntyy mut mulla eiMistä se voisi johtua... Osaatteko kertoa?
Onko kyseessä luonnonmuotoiset miljoonakalat? Muutoin eivät mene yksiin vesiarvojen kanssa neontetrojen kanssa..mamma_06 kirjoitti:ja on mulla siellä milliksien kanssa neontetroja ja sukarapuja... ja partis..
Ne on maatiais milliksiä..Taavetti kirjoitti:Onko kyseessä luonnonmuotoiset miljoonakalat? Muutoin eivät mene yksiin vesiarvojen kanssa neontetrojen kanssa..mamma_06 kirjoitti:ja on mulla siellä milliksien kanssa neontetroja ja sukarapuja... ja partis..Mitkä ovat muuten noiden luonnomuotojen tarkemmat vaatimukset veden suhteen?
Ninium85 kirjoitti:Ne on maatiais milliksiä..Taavetti kirjoitti:Onko kyseessä luonnonmuotoiset miljoonakalat? Muutoin eivät mene yksiin vesiarvojen kanssa neontetrojen kanssa..mamma_06 kirjoitti:ja on mulla siellä milliksien kanssa neontetroja ja sukarapuja... ja partis..Mitkä ovat muuten noiden luonnomuotojen tarkemmat vaatimukset veden suhteen?
Lisää kasveja, joista poikaset saavat piilopaikkoja!rkl kirjoitti:Olisin kiinnostunut sellaisesta asiasta että miksi minun millikseni eivät lisäänny? Omistan 1 uroksen ja 3 naarasta ja tahtoisin niitä lisää![]()
Ihmettelen että kaikilla muilla lisääntyy mut mulla eiMistä se voisi johtua... Osaatteko kertoa?
APUA! Kuvaa tällaisesta! Jotain punertavia ulosteita noi kalat joskus tehny, onko ne loisia? Vai voiko johtua ihan punaisesta ruuasta? näitä siis tulee paljon (okei... miljiksiäkin on MONTA) ja ne pötkylät on normiulosteen kokoisia. Tarttuuko noi muihin kaloihin? On siis normiveden miljoonakalakantaa monnisten ja partiksen seurana...siika-2kg kirjoitti:Jotkut sisäloiset tekevät miljoonakalojen lisääntymisen mahdottomaksi, näetkö kalojen ulostavan pitkää vaaleaa katkeamatonta ulostetta tai hankaavan itseään pohjaa tai kasveja vasten. Entä näetkö paikallaan olevien kalojen peräaukosta työntyvän esiin pieniä punaisia pötköjä? Onko kalojen ruokahalu kadonnut tai laihtuvatko ne vaikka söisivät paljonkin? Lois ongelmat ovat yleisiä synnyttävien hammaskarppien kanssa.