Malawi poikasten ruokinta?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Ciklidistit
- Sukupuoli: Mies
Malawi poikasten ruokinta?
Eli mulla on nyt 3 kappaletta malawinpoikasia (Demasoneja) eristyksissä muista kaloista. Emo päästi ne suustaan viime tiistaina ja oli pitänyt niitä suussaan siihen asti kaksi viikkoa. Silloin poikasilla oli selkeä ruskuaspussi. Nyt kuitenkin ruskuaispussi on selvästi pienempi tai sitä ei enää ole?? Olen hieman epävarma koska voin aloittaa poikasten ruokinnan? Mitä poikaset syövät ja kuinka usein ruokin niitä?
240L Malawi
-
- Member
Re: Malawi poikasten ruokinta?
Itsellänikin taustan takana "eristyksessä" muutama poikanen. Minullekkin tuo tieto kelpaisi.Zitadel kirjoitti:Eli mulla on nyt 3 kappaletta malawinpoikasia (Demasoneja) eristyksissä muista kaloista. Emo päästi ne suustaan viime tiistaina ja oli pitänyt niitä suussaan siihen asti kaksi viikkoa. Silloin poikasilla oli selkeä ruskuaspussi. Nyt kuitenkin ruskuaispussi on selvästi pienempi tai sitä ei enää ole?? Olen hieman epävarma koska voin aloittaa poikasten ruokinnan? Mitä poikaset syövät ja kuinka usein ruokin niitä?
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
Itse olen malawin pojat ruokkinut samalla ruualla kuin emotkin, mutta hiutaleet pölyksi jauhettuna. Isoiksi ovat kasvaneet. Jollakin asiaan paremmin vihkiytyneellä voi olla fiksumpia neuvoja. Lihaisamman ruokavalion poikasia olen sitten ruokkinut hiutaleiden lisäksi artemialla, jos on inspiraatio iskenyt artemiaviljemän laittoon.
-
- Katalysaattori
Muutaman malawipoikueen olen ihan menestyksekkäästi kasvattanut ninuskan tavoin. Hiukan "parempaa" hiutaleruokaa etusormen ja peukalon välissä passelin kokoiseksi.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa