Olen tullut toivottoman tilanteen eteen, joka nostaa pulssia niin minulla vastaanottavana osapuolena ja varmasti vaimollani jo virkansa puolesta kodin hengettärenä. Minun vaahdotin on alkanut käyttäytymään lievästi sanottuna poikkeuksellisesti. Bioflotor toimii kyllä ja kerää mustaa shaissea kuppiin vähintäänkin kelvollisella prosentilla. No ongelma tulee sitten siitä, kun se shaisse menee alaspäin, mutta vaahto tursuaa siitä ilmareijästä, joka on vaahdottimen kupin kannessa. Vaikka eilen koko laitteen pesin ja hammasharjalla ( ennenkuin kukaan kysyy EI kyseessä ei ollut oma hammasharjani vaan akvaariokynsimiseen pyhitetty Jordani) kupin sisäpuolen ja laitteet viimosen päälle.
Tästä poikkeuksellisesta ongelmasta sitten syntyy se tilanne, että pahalle haisevaa vaahtoa kun tursuaa siitä ilmareijästä ja sotkee kupin kannen ja jos en ajoissa kerkeä pyyhkimään sitä valuu lattiallekki ja jokainen teistä tietää kuinka ihanat aromit siinä vaahdossa on.. Haisee koko huone hetkenpäästä ja vaimolla ottasuoni alkaa sykkiin... Onko jostain ihmeellisestä kemiallisesta reaktiosta johtuen vaahdon koostumus muuttunut jotenkin vai mikä ihme tuon voi aiheuttaa. se on tehnyt sitä jo pari viikkoa.
Nöyrästi otan vinkkejä vastaan