Ilmapumppu

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Laurie
Starting Member
Starting Member

Ilmapumppu

Viesti Kirjoittaja Laurie »

Meillä on tuollainen Renan ilmapumppu, mutta kun tulin imuroineeksi sen "sokeripalan" tuusannuuskaksi, niin se lojuu nyt hyllyssä. Tuli mieleen, että saako siihen varaosaa :D

En viitsi kysyä paikalliselta eläinkaupan myyjältä, kun se ei ikinä muista mitään.... :roll: Oon jättäny sille pari tusinaa soittopyyntöä jostakin ja yhden kerran se on muistanut soittaa
-Mitä minä tekisin ilman sinua, kysyi Asterix Obelixilta, kun he lähtivät ottamaan kiinni horisonttiin katoavaa laivaa.
-Tyhmyyksiä, Obelix vastasi.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Sokerinpalan? Ensimmäiseksi tulee mieleen se ilmastinkivi tai vastaava.. Niitä nyt saa joka akvaarioliikkeestä erimallisina ja kokoisina. Pallosta letkuun...
hermanni
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja hermanni »

Voi sitä käyttää ilman sitä "sokerinpalaakin" jos nimittäin tykkää isommista kuplista... :D (mulla on näin)
Laurie
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Laurie »

Kiitos vastauksesta. Itse en tykännyt niistä hurjan isoista kuplista. Pitää selailla noita nettikauppoja ja vaikka uskaltautua sinne eläinkauppaan. :)
-Mitä minä tekisin ilman sinua, kysyi Asterix Obelixilta, kun he lähtivät ottamaan kiinni horisonttiin katoavaa laivaa.
-Tyhmyyksiä, Obelix vastasi.
Tiitu
Advanced Member
Advanced Member

Puu

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Jos haluat mahdollisimman pieniä kuplia, niin kokeile sellaista tumpulasormenmittaista, vaaleaa puupalaa, joita on liikkeissä. Ne saattaa näyttää pilipalilta, mutta läheskään niin paljon pienen pieniä kuplia en ole saanut millään muulla suuttimella aikaiseksi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”