Kysymys kuuluukin että minkälaista kalastoa tuohon voisi suunnitella. Miljoonakalat ei sinäänsä houkuttele, mikäli ne tuohon jää niin naaraat ainakin lähtee huspois, mä en niin innoissaan tuosta hurjasta jälkeläisten määrästä oo. Samoin mä epäilen että nuo nuoliaiset on aivan liian isoja tuohon, ainakin nuo toiset "särjen" näköiset, jotka on ehkä noin 10cm pituisia tällä hetkellä (kuulema ovat olleet tuossa akvassa "aina"). Toinen laji on pienempi, tiheää mustaruskeaa raitaa, hirmu nätti kala kyllä. Pienemmästä akvaariosta (64l) tuohon mahdollisesti muuttaisi ainakin taistelukala ja partamonni.
Mutta siis, haluaisin tuohon jonkun näyttävän pääkalan ja jonkun kivan parven, mutta ideat on aivan vähissä, siispä tarjotkaa tietämystänne

Tarkempia tietoja myöhemmin/kysyttäessä, nyt en kerkeä enempää

--------------------------------
Toiset nuoliaiset selvisivät pienellä googletuksella raitanuoliaisiksi, noita on siis tällä hetkellä kaksi kappaletta, menevätkö nuo 130 litraisessa?
On tämä kyllä vaikeaa. Harkinnassa olisi nyt pienemmän 64 litrasen käytöstä poisto. Kalastona tuossa 64 litrasessa on tällä hetkellä taistoukko, sekä 6 neontetraa (jotka luultavasti lähtevät akvaarioliikkeeseen), 2 piikkisilmää sekä partamonni. Voinko siis mitenkään tästä sopasta saada toimivan kokonaisuuden kun "käytössä" on siis vielä parvi miljoonakaloja (nää taitaa vaatia kovaa vettä?), 2 raitanuoliaista ja 2 mysteerinuoliaista (jotka mahdollisesti nekin pääsevät akvaarioliikkeeseen mikäli osottautuvat liian suuriksi tuohon, näyttävät vähän leväbarbilta mutta ilman tuota selkeää vaakaraitaa)?
Haluaisin tuohon jonkun nätin ja näyttävän suuren parven (parvet?), piikkisilmiä kenties pohjalle lisää, talkkarinhommat partikselle (mikä on raitanuoliaisten kohtalo?) ja ns. pääkalaksi taistelukalan tilalle(/kaveriksi?) ehkä joku rihmakala tai ehkä joku nätti kirjoahven? Taistelukala on kyllä ollut minulla niin kauan etten mä viiti raukkaa varmaankaan enää takaisin akvaariokauppaan viedä, eiköhän taisto kuole aikanaan vanhuuteenkin, vaikka varsin virkeä on yhä

Tosiaan, akvaario on tällä hetkellä tyhjillään ja joutuu siihen silikoonitkin vaihtamaan varmuuden vuoksi, oli niin huonon näköiset. Toiveissa olisi kypsyttää tuo tuon toisen akvaarion avulla sitten aikanaan, mutta saahan sitä mietiskellä kalastoja jo valmiiksi