Pahansisuinen narttukäppänä

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Sinuhesieda
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Pahansisuinen narttukäppänä

Viesti Kirjoittaja Sinuhesieda »

Haluaisitko nähdä kääpiöpallojesin pullistuvan. Lainaa meillä Äksytyttö niin johan tapahtuu. Äksytyttö se luonnollinen tapa!

Kylläpä on pahansisuinen narttupallo meillä. Onko muille osunut noin ärtsyä? Moneskohan kerta tuo oli kun tuolla akvassa tuo Äksytyttö puri ja sai toisen pullistumaan. Olen jo seonnut laskuissa :)
Kääpiöpalloilua jo 10.8.2009 alkaen 60 litran voimin. Parinkunnan (30% työllistetty) haaveena isompi akvaario.
Tein itse: Kääpiöpallokala lajiesittely (Carinotetraodon travancoricus)
YouTube videoni, myös muitakin kalavideoita.
narm
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: ---
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Pahansisuinen narttukäppänä

Viesti Kirjoittaja narm »

Juu kyllä nuo nahistelee...mulla oli käppänöitä aikamoinen joukkio joskus ja nahistelua oli havaittavissa pullistusten kera 8O 8-) .
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Hassu juttu, miun käppänät ei ole toisilleen kovinkaan agressiivisia, pikkusen tietysti nahistelevat ja ajelevat takaa varsinkii ruoka aikoina,
mutta eivät ole purru toisiansa tai pullistunu.
Akvaario91
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Akvaario91 »

Meilläkin joskus nahistelevat (varsinkin nälkäisinä) ja ajavat toisiaan. Muutoin menee noilla käppänöillä hyvin vaikka on väärä sukupuoli jako ( 2 tyttöä, ja 3 poikaa... ) Tosin rohkean puoleinen tyttö käppänä meillä asustelee, laittaa ukkoja menemään, mutta puremaan ei sentään ala. Johan siinä ukoilla "huolirypytkin" näkyvät silloin selkeästi. :D :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”