Jaani kirjoitti:Didi kirjoitti:Heipä hei Anna-Marjatta!
Haluaisin ostaa sinulta
tämän kuvan.
Hintaahan itse kuvalle tulee tuo puoli euroa, mutta kuinka kallista on toimittaminen Nurmijärveltä Siilinjärvelle? Mahtuuko tuo kuva kirjekuoreen esimerkiksi?
Millä tavoin haluat, että annan yhteystietoni kuvan lähettämistä varten? Käykö YV?
Hyvää jatkoa valokuvausurallesi!

Didi, mielestäni ei ollut kovinkaan järkevä veto sinulta pistää yllä olevaa tekstiä vastaukseksi Anna-Marjatalle. Toivoisin sinulta parempaa harkintakykyä, kun kuitenkin moderaattorina tänne kirjoittelet.
-Jaani-
Tarkoittaako tämä sitä, etten saisi ostaa aqua-web.orgin kaupassa myytäviä myyntiarikkeleita? Eikös siellä ilmoitetut tavarat/esineet/asiat ole kuitenkin tarkoitettu myytäviksi? Kuva oli myytävien kuvien joukossa galleriassa, josta sen myös itselleni valikoin. Olen jo maksanut kuvan ja sen varmasti tulen saamaan. Myyjä vieläpä vaikutti ilostuneelta, kun kuuli ostospäätöksestäni yksityisviestissään.
Ja en kai minä tuota kuvaa moderaattorin roolissa osta, vaan omana itsenäni. Olisiko pitänyt luoda sekundäärinen tunnus, jotta voin ostaa kyseisen kuvan? Tuskin, minusta se ei ainakaan olisi ollut kovin järkevä vaihtoehto. Ja ei täällä kukaan mielestäni kirjoittele moderaattorina tai administraattori-separaattorina vaan omana itsenään omista kokemuksistaan ja mielipiteistään ja niin sanotut ylläpidon tehtävät (palstan pitäminen käyttäjäystävällisenä, huomautukset floodaamisesta, epäasiallisesta käytöksestä, kiroilemisesta tai huutamisesta vaikkapa) hoidetaan vaan edellä mainituissa (modet, adminit) rooleissa.
Jaani, minkälaista tekstiä minun olisi sinun mielestäsi sitten pitänyt kirjoittaa Anna-Marjatalle? Ei myöskään liene sinun päänvaivasi minkä vuoksi ja mihin tarkoitukseen kuvan itselleni hankin. Viestini kieliasukin on aivan asiallinen ja ymmärrettävissä, joten senkään suhteen ei taitaisi olla sanottavaa. Mikä siinä aiheuttaa närää?