Valokuvakaupan kommentit

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jaani
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Valokuvakaupan kommentit

Viesti Kirjoittaja Jaani »

Siirretty täältä omaksi aiheekseen, koska keskustelu kauppapalstoilla on edelleen kielletty.
Didi kirjoitti:Heipä hei Anna-Marjatta!

Haluaisin ostaa sinulta tämän kuvan.

Hintaahan itse kuvalle tulee tuo puoli euroa, mutta kuinka kallista on toimittaminen Nurmijärveltä Siilinjärvelle? Mahtuuko tuo kuva kirjekuoreen esimerkiksi?

Millä tavoin haluat, että annan yhteystietoni kuvan lähettämistä varten? Käykö YV?

Hyvää jatkoa valokuvausurallesi! :D
Didi, mielestäni ei ollut kovinkaan järkevä veto sinulta pistää yllä olevaa tekstiä vastaukseksi Anna-Marjatalle. Toivoisin sinulta parempaa harkintakykyä, kun kuitenkin moderaattorina tänne kirjoittelet.

-Jaani-
sani
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja sani »

Ja minä uskon että myös monet muut yhtyvät Jaanin sanoihin!
nomi
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja nomi »

Noh noh, on tässä foorumissa paljon muutakin paskaa tarjolla, eiköhän tänne mahdu vielä muutamasata muutakin turhaa viestiä seuraavina parina päivänä? Jatkakaa väittelyä minä poistun tuonne --->
BiGayNegaNomi
Ime Lekaa!
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Didi »

Jaani kirjoitti:
Didi kirjoitti:Heipä hei Anna-Marjatta!

Haluaisin ostaa sinulta tämän kuvan.

Hintaahan itse kuvalle tulee tuo puoli euroa, mutta kuinka kallista on toimittaminen Nurmijärveltä Siilinjärvelle? Mahtuuko tuo kuva kirjekuoreen esimerkiksi?

Millä tavoin haluat, että annan yhteystietoni kuvan lähettämistä varten? Käykö YV?

Hyvää jatkoa valokuvausurallesi! :D
Didi, mielestäni ei ollut kovinkaan järkevä veto sinulta pistää yllä olevaa tekstiä vastaukseksi Anna-Marjatalle. Toivoisin sinulta parempaa harkintakykyä, kun kuitenkin moderaattorina tänne kirjoittelet.

-Jaani-
Tarkoittaako tämä sitä, etten saisi ostaa aqua-web.orgin kaupassa myytäviä myyntiarikkeleita? Eikös siellä ilmoitetut tavarat/esineet/asiat ole kuitenkin tarkoitettu myytäviksi? Kuva oli myytävien kuvien joukossa galleriassa, josta sen myös itselleni valikoin. Olen jo maksanut kuvan ja sen varmasti tulen saamaan. Myyjä vieläpä vaikutti ilostuneelta, kun kuuli ostospäätöksestäni yksityisviestissään.

Ja en kai minä tuota kuvaa moderaattorin roolissa osta, vaan omana itsenäni. Olisiko pitänyt luoda sekundäärinen tunnus, jotta voin ostaa kyseisen kuvan? Tuskin, minusta se ei ainakaan olisi ollut kovin järkevä vaihtoehto. Ja ei täällä kukaan mielestäni kirjoittele moderaattorina tai administraattori-separaattorina vaan omana itsenään omista kokemuksistaan ja mielipiteistään ja niin sanotut ylläpidon tehtävät (palstan pitäminen käyttäjäystävällisenä, huomautukset floodaamisesta, epäasiallisesta käytöksestä, kiroilemisesta tai huutamisesta vaikkapa) hoidetaan vaan edellä mainituissa (modet, adminit) rooleissa.

Jaani, minkälaista tekstiä minun olisi sinun mielestäsi sitten pitänyt kirjoittaa Anna-Marjatalle? Ei myöskään liene sinun päänvaivasi minkä vuoksi ja mihin tarkoitukseen kuvan itselleni hankin. Viestini kieliasukin on aivan asiallinen ja ymmärrettävissä, joten senkään suhteen ei taitaisi olla sanottavaa. Mikä siinä aiheuttaa närää?
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Didi, ostitko sitten kuvan ihan oikeissa aikeissa vai oliko se vain v***uilua. Itse katsoin ostamaasi kuvaa ennen kuin siitä kommentoitiin ja ihmettelin silmät pyöreänä mihin tarkoitukseen kukaan voi haluta ostaa kuvan valkoisesta kaapista. Mutta jos olet sen ostanut, niin varmasti sinulla on ollut siihen hyvä syy, mahdollisesti vaikka kuinka hyvä. *älyttömän utelias..*

Niin ja pahoittelen, että laitoin viestin tähän myyntiketjuun, ehkä joku voi katkaista nämä viestit omaksi ketjuksi tai jotain.

BiGayNegaNomi: Perusteluja?
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori

Viesti Kirjoittaja Didi »

tikkuhirviö kirjoitti:Didi, ostitko sitten kuvan ihan oikeissa aikeissa vai oliko se vain v***uilua. Itse katsoin ostamaasi kuvaa ennen kuin siitä kommentoitiin ja ihmettelin silmät pyöreänä mihin tarkoitukseen kukaan voi haluta ostaa kuvan valkoisesta kaapista. Mutta jos olet sen ostanut, niin varmasti sinulla on ollut siihen hyvä syy, mahdollisesti vaikka kuinka hyvä. *älyttömän utelias..*
En kuitenkaan niin rääväsuinen ole, että tulisin toisia haukkumaan julkisesti. Osaan tehdä sen kahden keskenkin, jos edes vaivaudun kiinnittämään huomiotani moiseen. Kuvan ostin siksi, että aion laittaa sen kehyksiin seinälle muun omaperäisen sisustukseni rinnalle. :mrgreen: Tuntuisi hassulta haaskata muutenkin vähiä rahojaan vitsimielessä mihinkään, mistä ei itse iloitsisi tai hyötyisi.
tikkuhirviö
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja tikkuhirviö »

Didi kirjoitti: Kuvan ostin siksi, että aion laittaa sen kehyksiin seinälle muun omaperäisen sisustukseni rinnalle.
No siihen se kyllä sopii mainiosti. :mrgreen: Ehkäpä me suomalaiset olemme jotenkin kyynistä kansaa, kun heti tulee mieleen, että pakko olla jotain korkealentoista ketkuilua. Itse en olisi kyllä uskaltanut ihan suoraan syyttää moisesta ronttimaisuudesta, mutta kuten sanottu, "Siis hä?" oli kyllä se kommentti, joka pääsi, kun uteliaisuutta vilkaisin kuvaa.
Anna-Marjatta
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Anna-Marjatta »

Voidaanko vastaisuudessa tehdä niin että hoidan nämä asiat jotka liittyy galleriassani oleviin kuviin?
Didi kirjoitti: Viestini kieliasukin on aivan asiallinen ja ymmärrettävissä, joten senkään suhteen ei taitaisi olla sanottavaa. Mikä siinä aiheuttaa närää?
Ihmettelen miksi et laittanut yksityisviestinä tuota tilaustasi??

Mutta Didin kirjoittama viesti oli vähän outo mielestäni joten siksi varmistin uteliaana onko hän tosissaan tuon kuvan suhteen.
TiHe
Rekihurja
Rekihurja

Viesti Kirjoittaja TiHe »

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”