Saksanmaalla Hannoverissa olisi marraskuun lopuilla järjesteillä kansainväliset "L-numeropäivät".
Vaikuttaisi aikalailla mielenkiintoiselta tilaisuudelta ja pallottelenkin tässä ajatuksella lähteä paikanpäälle tapahtumaa katsastamaan (olisikin jo sitten toinen saksanmatka tänä syksynä - lokakuun alussa tulee jo käytyä Duisburgissa Zierfische & Aquarium -messuilla ja kirjoahvenpäivillä). Liekö muilla harrastajillla ollut suunnitelmia suunnata Hannoveriin?
L-Wels-Tage
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS, Ciklidistit
Re: L-Wels-Tage
Tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Koska esitelmät käännetään englanniksi olisi kielitaidottomallakin mahdollisuus. Tuo pitää laittaa korvan taakse, nykyään ei työtkään juuri paina päälle joten edellisen päivän ja seuraavan pitäisi saada vapaaksi.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Nostetaan käsi ylös, jos vain on mahdollista aikaa tuonne irroittaa. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Kiinnostunut myös, kunhan tietää syksyn rahatilanteen ja matkan kustannukset. Eli budjettia tekemään. 

-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS - Ciklidistit - SAL
- Sukupuoli: Mies
Hienoa että kiinnostusta tapahtumaan löytyy!
Itse olen aikalailla jo varmistanut osallistumiseni tilaisuuteen.
Itse olen aikalailla jo varmistanut osallistumiseni tilaisuuteen.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS, Ciklidistit
Oletkos selaillut lentojen hintoja sekä hotellien? Jonkin lainen budjetti pitäisi varmaan tehdä, varsinkin jos meiltä tulee kaksi henkeä.
edit: Olihan tuolla Satulla jo jotain tietoa hinnoista, ei vaan kerinnyt mua informoimaan.
edit: Olihan tuolla Satulla jo jotain tietoa hinnoista, ei vaan kerinnyt mua informoimaan.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: HAS - Ciklidistit - SAL
- Sukupuoli: Mies
Tapahtuman järjestäjän tarjoamasta hotellista saa yhden hengen huoneen 60 €/yö ja kahden hengen huoneen muutamaa euroa kalliimmalla. Katselin lentoja perjantaiaamuksi ja maanantai-illaksi ja Helsingistä käsin tuo järjestysi Lufthansalla pariin sataan euroon. Tapahtumalle itselleen tulee hintaa kolmine luentopäivineen sisältäen ruokailuja ja oheismateriaalia 125 €.