Moi!
Tsekkaa myydään osiosta akvaariopaketti 714ltr Tampere!!!!
akvaariopaketti
Valvoja: Moderaattorit
akvaariopaketti
In Urea Sumus
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: SMAS
- Sukupuoli: Mies
Re: akvaariopaketti
jammu kirjoitti:Moi!
Tsekkaa myydään osiosta akvaariopaketti 714ltr Tampere!!!!
Eikö ennemmin kannata laskea hintaa? Kaatopaikalle kun joutuu nykyään maksamaan kun sinne jotain vie ja säästäähän siinä vaivan...jammu kirjoitti:No Niin!
Pakon sanelema tilanne. Koko setti 2500 euroa.
Olisihan aika ikävää viedä kaatikselle.

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: SMAS
- Sukupuoli: Mies
jammu kirjoitti:Hyvä, oletkohan tietoinen mikä on oikea hinta!!!!!! Kiitos...
Olen. Tiedän aika tasan tarkkaan laitteiden hinnat.
En mitenkään kritisoinut hintaa. Se on varmasti edullinen jos "oikea" hinta on uuden hinta.
Meinasin että jos sulla on kiire päästä siitä eroon ja vaihtoehtona oikeasti, mitä nyt epäilen, on viedä se kaatikselle niin...Itse en ole kiinnostunut.
Mut se on katos rahamies joka mieluummin vie kymppitonnin kamat kaatikselle ja maksaa siitä, kuin antaa persaukiselle harrastajalle hyvät kamat puoli-ilmaiseksi...Jorg kirjoitti:jammu kirjoitti:Hyvä, oletkohan tietoinen mikä on oikea hinta!!!!!! Kiitos...
Olen. Tiedän aika tasan tarkkaan laitteiden hinnat.
En mitenkään kritisoinut hintaa. Se on varmasti edullinen jos "oikea" hinta on uuden hinta.
Meinasin että jos sulla on kiire päästä siitä eroon ja vaihtoehtona oikeasti, mitä nyt epäilen, on viedä se kaatikselle niin...Itse en ole kiinnostunut.
Paljonkohan se puoli-ilmainen maksaa?
Kalat ja korallit saa ihan ilmaiseksi mukaan.
Kalat ja korallit saa ihan ilmaiseksi mukaan.
In Urea Sumus
Veikkaan että menis kaupaks paremmin jos ei olis pakettina. Pelkälle allas+jalusta -yhdistelmälle ei tarttis laittaa niin paljon hintaa. Elävät varmaankin menis kans erikseen hyvin nopeesti. Muu irtaimisto sitten ehkä jo mahtuis uuden kämpän varastoon jos ei siinä vaiheessa ole myyty.