Hakusessa olisi ilmapumppukäyttöisten laatikkosuodattimien tilalle pienet sisäsuodattimet n. 40-litraiseen ja 54-litraiseen taistoaltaaseen. Molemmissa altaissa majailee nyt lyhyteväiset taistoukkelit, mutta tulevaisuudessa niissä saattaa asustella pitkäeväiset fisut, joten suodattimien virtaus pitäisi olla aika "helläksi" säädettävissä. Sellaisia max. 200 l/h tehoisia mielellään mahd. pienikokoisia suodattimia olisi siis hakusessa.
Mites ois Fluval 1+? Voiko sen puhallustehoa säätää hyvin? Tai Eheim Pick-Up 2006... tosin luin akvaarioon.fi:n sivuilta, että näissä on metalliset akselit, ja suosittelivat keraamisen akselin hommaamista, on kuulemma mm. hiljaisempi kuin metallisella akselilla. Onko nämä Pick-Upit sitten jotenkin kovaäänisiä metallisella akselilla?
Aquaball 2206:n olen omistanut aiemmin, ja sen merkkistä en kyllä hommaa toiste, ainakin mulle sattunut yksilö oli aivan hanurista

Elite Stingray 5 mulla onkin nyt käytössä, ihan ok muuten, mutta välillä virtaus alkaa hiipua ilman että patruunat ovat edes likaisia, eikä tämän suodattimen virtaustehoa voi säätää, ainoastaan virtaussuuntaa voi kääntää.
Hyviä vinkkejä?