Haarniskamonni hakusessa

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kotikatja
Starting Member
Starting Member
Viesti:

Haarniskamonni hakusessa

Viesti Kirjoittaja kotikatja »

Meille tuli jokunen vuosi sitten kaksi haarniskamonnia altaan mukana ja nyt toinen vanhuksista kuoli tänään.
Toinen on vallan orpona ja aloinkin kyselemään josko joltain löytyisi meille moisia otuksia.
Voisin ostaa vaikka useammankin jos löytyy. :?
kata
-matokani-
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen

Re: haarniskamonni hakusessa

Viesti Kirjoittaja -matokani- »

Ainakin Kurjessa Vantaalta löytyy, taitaa vaan olla teitä ajatellen vähän kaukana. Toisaalta niitä voi myös tilata Esim. Helsingin akvaariokeskukselta. Minkä kokoinen allas sulla on? Miten vanha tämä vanhus oli kuollessaan? Ihan siksi kysyn kun olen itsekin kyseisen lajin kaloja omistanut ja niistä olen muutenkin kiinnostunut. Jostain sain kyllä sen käsityksen että eivät välttämättä hyväksy uusia tulokkaita, kun ovat asettuneet aloilleen, tiedä sitten pitääkö yhtään paikkaansa.
Minizoohon kuuluu: maakonnat Heppu ja Pepsi, chilen tarantula Vauva, jättijauhis Ytyvä ja altaat 42l (sukarapula), 160l (sekalaista) ja 317l (sekalaista).
iomeron
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: OAS veepeejii

Viesti Kirjoittaja iomeron »

Mulla ainakin vanha haarniska on hyväksyny ihan täysin uudet kaverit. Toisaalta, se vanha on uros ja tulokkaat naaraita, että saattaa olla kohtelias hameväelle. Urostulokas hyppäsi altaasta yks yö(ihan minimaalisesta raosta, joka on nyt tukittu), en tiedä onko siellä sitten ollut joku häppeninki, vai hyppäskö huvikseen. En ainakaan ole nähnyt, että olisi tuo vanha kiusannut ketään.
Työn määritelmä: Sarja köyhän tekemiä pakkoliikkeitä
tanija
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja tanija »

Minulla olisi yksi naaras haarniska tarjolla: http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 9#p6845199

Eli jos asiaa on Tampereelle päin, niin haarniskatyttö lähtisi mielellään lajitovereiden seuraksi. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”