Voinko ottaa palettikaloja [Oli: Palettikala]
Valvoja: Moderaattorit
Voinko ottaa palettikaloja [Oli: Palettikala]
Mulla on 14 neontetraa, 5 ruusutetraa, 2 partamonnia ja 3 piikkisilmää. Voinko ottaa 2 palettikalaa?
Kalat rules!
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Re: Voinko ottaa palettikaloja [Oli: Palettikala]
Mihin olet näitä sijoittamassa?jusu kirjoitti:Mulla on 14 neontetraa, 5 ruusutetraa, 2 partamonnia ja 3 piikkisilmää. Voinko ottaa 2 palettikalaa?
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
-
- Imperaattori
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Palettikalat saattavat olla melko kärttyisiä tankkikumppaneilleen, varsinkin kutuaikana. Itselläni ei näitä ole ollut, enkä itse uskaltaisi ottaa tuon kokoiseen kuulemani/lukemani perusteella.jusu kirjoitti:100litraseen akvaan mitat 40,35,75.
Viimeksi muokannut Kaizu, 09:18, 11.09.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Joo palettikalat ovat tosiaankin aika äksyjä kutuaikana.
Tuo 100 litrainen on kyllä melko ahdas varsinkin kutuaikaan. Poikasiakin siten myös tulee, joten näillekin olisi jätettävä tilaa.
Joten enpä suosittele.
Tuo 100 litrainen on kyllä melko ahdas varsinkin kutuaikaan. Poikasiakin siten myös tulee, joten näillekin olisi jätettävä tilaa.
Joten enpä suosittele.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Ei-huuto paleteille
Itselläni juuri eilen pääsi nuori albinopartamonni hengestään vain puolivuotiaan palettiuroksen retuutuksesta.
En suosittele!
Itse olen melkeinpä iloinen, kun sain suurimman osan palettikaloistani myytyä. Jätin niitä itselleni kaksi, ja sekin tuntuu olevan liikaa. -Pieniä ja häijyjä otuksia. Se uros retuuttaa siskoaankin siinä määrin, että tyttö saattaa pian muuttaa. Mutta onneksi nämä kaksi eivät ole hyvissä väleissä, muuten ne kutisivat, mikä olisi vielä pahempaa.
Suosittelen sinun pitävän nykyisen kalaston, koska mielestäni ei sataan litraan tarvitse enempää kaloja tunkea.
En suosittele!
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
Itse olen melkeinpä iloinen, kun sain suurimman osan palettikaloistani myytyä. Jätin niitä itselleni kaksi, ja sekin tuntuu olevan liikaa. -Pieniä ja häijyjä otuksia. Se uros retuuttaa siskoaankin siinä määrin, että tyttö saattaa pian muuttaa. Mutta onneksi nämä kaksi eivät ole hyvissä väleissä, muuten ne kutisivat, mikä olisi vielä pahempaa.
Suosittelen sinun pitävän nykyisen kalaston, koska mielestäni ei sataan litraan tarvitse enempää kaloja tunkea.

Fishy fella.
kun täällä nyt pahutaan aina että paletit on niin kus*päisiä ym. ja lisääntyy niin valtavasti, niin miksi sitten kukaan ei sitten hanki pelkkiä naaraita? Ei ole ainaista vaivaa sitten niistä poikasista ja kutuajan äkäisyydestä... muuta en sitten sanokkaan kun en paremmin tiedä... 
mutta taitaa tuo 100l olla liian pieni 2 paletille...Yhdelle se ehkä menis

mutta taitaa tuo 100l olla liian pieni 2 paletille...Yhdelle se ehkä menis
parempi olla nuori sontiainen, kuin vanha paratiisilintu...