mysli kirjoitti:Toisaalta silloin kun kysyjä on jo saanut useammankin suoraan kirjoitetun vastauksen, on ikävää ruveta ivalliseksi toteamalla, että tämänkin olisi löytänyt täältä. Jos silloin kokee, että linkissä on vielä jotain oleellista, voisi ennemminkin laittaa, että jos haluat lukea lisää, niin täältä löytyy.
No minä annan nyt yhden esimerkin, kun niitä usein purnauksen aiheesta perään kysellään, joka voisi liittyä myslin yllä esittämään aiheeseen.
Alla olevassa keskustelussa oli kyse kovuuksien nostamisesta. Linkitin vanhemman aqua-webkeskustelun, jossa mm. itse olin samasta aiheesta kirjoitellut. Kaikella kunnioituksella Jukka Järveä kohtaan, sillä tässä esimerkissä ei ymmärtääkseni ole kyse hänen puoleltaan mistään ivallisuudesta, ja onhan se totta, että noilta hänen sivuiltaan saa parhaiten tarkempaa ja perinpohjaisempaa tietoa esimerkiksi kovuuksista ja niiden nostamisesta.
Mutta.. tässä keskustelussa Jukan viimeisen vastauksen myötä näkyi hetkisen herne kaukana omassa silmäkulmassani, mutta eipä sitä kannattanut nenään asti imaista, sillä ei siihen ollut syytä. Korostan, että tämä tuli vain yhtenä esimerkkinä, eikä edes kovin hyvänä sellaisena, mielen päälle. Jukan sivuille kannattaa mielestäni tietyntyyppisissä tapauksissa linkittää, sillä onhan se mahtava tietolähde, mutta joskus linkkivastauksien tyyleissä voisi olla ehkäpä hiukan hiomisen varaa.
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... c&start=15
*miettii, oliko esimerkin antaminen sittenkään viisasta

*