t:Tuleva miljoonakala harrastaja
Valvoja: Moderaattorit
Miljoonakalat lisääntyvät vedessä kuin vedessä! Joten siitä ei tiedä onko vesi oikeanlaista jos miljoonakalat lisääntyvät.kala-Jalmari kirjoitti:Olen lukenut että täällä aqua-webissäkin miljoonakalateivät meinaa lisääntyä kovassa vedessä.Mutta en sitten tiedä tarkalleen
Joo-o mutta ne lisääntyy parhaiten niille tarkoitetussa vesiarvoissa?Regenbogenfisch kirjoitti:Minun käsitykseni mukaan kalat lisääntyvät melkeinpä missä vain. Sen takia ne ovatkin suosittuja aloittelijakaloja.
Siis luonnostako?Regenbogenfisch kirjoitti:Tosin jalostettuja miljoonakaloja löytyy jo vaikka mistä vesistä.
Kannattaa tutkailla sen paremman liikkeen kalavalikoimaakala-Jalmari kirjoitti:Ite asun Vaasan seudulla eikä täälläpäin ole hohtomiljoonakaloja myynnissä. Uskaltaisko tilata Viherkalasta että mikä selviytymis mahdollisuus niillä on?![]()
Olen nyt vihdoinkin saanut kirjastosta Varjon Akvaariokalat (2007), jota moni tuntuu pitävän akvaristin raamattuna...millia kirjoitti:Lähdetään siitä että kovuus on ainakin 10 dH. 15 asteen tietämillä olisi vieläkin parempi.