Viisiraitabarbin raidat

Barbit, rasborat, seeprakalat, kardinaalikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
dth
Senior Member
Senior Member

Viisiraitabarbin raidat

Viesti Kirjoittaja dth »

Sellaista asiaa, että onko normaalia, että kalan kasvaessa ne raidat haaroittuvat? Omillani on ollut "haararaidat" jo kauan ja olen ajatellut, että kai se on normaalia. Mutta sitten kun olen jossain nähnyt kyseisten barbien kuvia, niin en ole nähnyt haaroja. Eli onko ne minun kalat edes viisiraitabarbeja? Koska noita haarojakaan ei ole kuin 3. Äh, toivottavasti jotain tolkkua tuli. Kuvakin on (pirun iso), mutta ei ole nettisivua mihin sen tyrkkäisi, niin jää kuva kai saamatta. (minun olemattomilla tietokonetaidoilla varsinkin!) :roll:
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
Grimma
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Grimma »

Pistä kuvat esim. jippiin sivuille: teet vaan tunnuksen ja lataat kuvan sinne. Minuakin kiinnostavat nuo raitakysymykset, tahtoo nähdä kuvan ;)
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Koitin laittaa, mutta ei näkynyt kuin se tuttu punainen rasti kuvan paikalla.
Ja jippiin sivut oli raivostuttavan hitaat! Jessus, pitää ehkä yrittää joku toinen kerta uudestaan. :|
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Kun käytte katsomassa Nannan upeat akvaariokuvat, niin löydätte ex-viisiraitabarbieni kuvat sieltä, koska en enää omista otuksia. Ja menkää vaikka tämän keskustelun kautta: http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=19676
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Särkikalat”