Eheim 2252 paketin sisältö

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
terhi-l
Starting Member
Starting Member
Sukupuoli: Nainen

Eheim 2252 paketin sisältö

Viesti Kirjoittaja terhi-l »

Minulla on 250l allas, johon tarvitsisin uuden sisäsuodattimen. Olen ajatellut Eheimin 2252 suodatinta. Tiedättekö mitä tälläinen pakkaus sisältää, jos tilaan sen vaikka Aquaristikshopista. En löytänyt sieltä sivuilta paketin sisältöa eritellysti. Mahtaako tähän kuulua mukaan suodattimet, suihkuputki ja muut tarvittavat venttiilit.Luulempa että haluan virittää tämän suikuputken aluksi, jotta kalat eivät sokaistu yhtäkkisestä suuresta virtauksesta. Tämän tiedon olen bongannut edellisistä keskusteluista.
Olisi kiva vaan tilata kaikki tarvittavat osat kerralla...
Onko teillä muuten millaisia kokemuksia tuosta kyseisestä verkkokaupasta?
Vastausta odotellen....
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Re: Eheim 2252 paketin sisältö

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Sama paketti suomessa myynnissä, eli suihkuputki hankittava erikseen. Ovat käsittääkseni nostaneet saksassa toimitushintoja ja jollet muuta ole tilaamassa ei eroa tuohon hintaan hirvittävästi ole kotimaasta hankitun välillä, plus sitten vielä että kannattaa varautua tuolta A.shopista tilattaessa sellaiseen 3vkon-2kuukauden toimitusaikaan.
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Isenhard
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Isenhard »

terhi-l kirjoitti:Minulla on 250l allas, johon tarvitsisin uuden sisäsuodattimen. Olen ajatellut Eheimin 2252 suodatinta. Tiedättekö mitä tälläinen pakkaus sisältää, jos tilaan sen vaikka Aquaristikshopista. En löytänyt sieltä sivuilta paketin sisältöa eritellysti. Mahtaako tähän kuulua mukaan suodattimet, suihkuputki ja muut tarvittavat venttiilit.Luulempa että haluan virittää tämän suikuputken aluksi, jotta kalat eivät sokaistu yhtäkkisestä suuresta virtauksesta. Tämän tiedon olen bongannut edellisistä keskusteluista.
Olisi kiva vaan tilata kaikki tarvittavat osat kerralla...
Onko teillä muuten millaisia kokemuksia tuosta kyseisestä verkkokaupasta?
Vastausta odotellen....
olen kyseisen verkkopuodin vakioasiakas ja minua on aina palveltu täydellisesti.
eheimin istallation setti ja 2252 on tullut tilattua tuolta. 2252:sen mukana tulee adapteri johon sen setin saa kiinni!

tosin sulla on aivan törkee pauhu sit altaassas jos siihen tuon suodattimen laitat! kantsii miettiä 2248:sta!
3 allasta
terhi-l
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja terhi-l »

olen kyseisen verkkopuodin vakioasiakas ja minua on aina palveltu täydellisesti.
eheimin istallation setti ja 2252 on tullut tilattua tuolta. 2252:sen mukana tulee adapteri johon sen setin saa kiinni!

tosin sulla on aivan törkee pauhu sit altaassas jos siihen tuon suodattimen laitat! kantsii miettiä 2248:sta!
Tarkoitit varmaan 2048, meinaatko että tuo riittäisi? Tällä hetkellä minulla on Fluval 3+, joka tuli akvaarion mukana.
Tuossa pienemmässä mallissa puolet pienempi pumppausteho 600l/h ja suositus litratkin 150l asti.
Isenhard
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Isenhard »

juuh, näin tarkoitin :D

itse en ole 2048:sia päässyt altaissani kokeilemaan mutta 2 kpl on 2,5m altaassa malleja 2252 ja en edes missää vaiheessa vois kuvitella sellasta laittavani 220l litraseen 110cm pitkään pienempään altaaseni. 2252 puhaltaa voimakkaasti metrin matkan suihkuputkellakin.

tosin jollet ole juuri voimakasta virtausta hakemassa niin kokeile sitä 2048:sia ekana.
3 allasta
Mikkor
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Mikkor »

Joo kyllä toi 2048 on varmasti toimivampi suodatin noihin litroihin, itsellä on kans 2* 2252 2,25 metrisessä altaassa ja ei kyllä oikein voi kuvitella tuota suodatinta tuohon reiluun 200 litraan, on varmasti kasvit vaakasuorassa ja pohjahiekka toisessa päässä allasta.
Mistä näistä tietää..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”