Akvaarioiden hintoja?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
Akvaarioiden hintoja?
Onko kenelläkään havaintoa esimerkiksi Jyväskylän akvaarioiden hinnoista mm. Faunataressa?
Itse asun tosiaan Mikkelissä ja olisi nyt sellainen 100 l hankinnassa jostan Jyväsk., Lahden suunilta, kun sinne
päin olen muutenkin matkaamassa. Mutta siis nimen omaan 100 litrasen hintoja. En löytänyt heidän kotisivuiltakaan
hintoja koskien näitä. Entä Lahdessa? Onko siellä mitä kaikkia akvaario liikeitä, entä jyväskylässä muita kuin tosiaan tuo
Faunatar?
Itse asun tosiaan Mikkelissä ja olisi nyt sellainen 100 l hankinnassa jostan Jyväsk., Lahden suunilta, kun sinne
päin olen muutenkin matkaamassa. Mutta siis nimen omaan 100 litrasen hintoja. En löytänyt heidän kotisivuiltakaan
hintoja koskien näitä. Entä Lahdessa? Onko siellä mitä kaikkia akvaario liikeitä, entä jyväskylässä muita kuin tosiaan tuo
Faunatar?
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
Re: Akvaarioiden hintoja?
Täältä löytyy yhteystietoja, soita ja kysy!
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p6481009" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... A#p6481009" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Junior Member
oi kitosksia täytynee pirauttaa huomenissa:)
-
- Junior Member
Ihan vaan vinkkinä, Mikkelin Rahulan Rehussa on tosi edullisia akvaarioita
Tais ainakin viime käynnillä olla joku lähemmäs satalitranen myynnissä, kannattaa käydä katsomassa jos et jo ole käynyt.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
500-l (200x50x50cm) akvaario myynnissä/vaihdetaan 300-400l purkkiin
-
- Junior Member
juu olen käynyt toki monesti katsomassa, ja melkein ostinkin. Tästä ajattelin sen takia kun ainakin
Helsingin Akvaariokeskukselta kasvit ovat aika halpoja, jos nyt vaikka vertaa Mikkelin Reporangan kasveja ja
hintoja. Ja tämän takia tämä kysely, kun nyt muissakin merkeissä olen menossa tuonne. En saanut ainakaan tänään
kiinni Jyväskylästä ketään:/
Helsingin Akvaariokeskukselta kasvit ovat aika halpoja, jos nyt vaikka vertaa Mikkelin Reporangan kasveja ja
hintoja. Ja tämän takia tämä kysely, kun nyt muissakin merkeissä olen menossa tuonne. En saanut ainakaan tänään
kiinni Jyväskylästä ketään:/
-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Mies
Osta punkka käytettynä! Varmasti löytyy hyviä ton kokoisia purkkeja tältäkin palstalta. Jää sitten rahaa, niihin kasveihinkin! ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miten voit syödä kalapuikkoja, sekä harrastaa puikkokaloja?
-
- Junior Member
Niin:)) Kasveja tulee nimittäin jonkun verran edellisestä altaasta, mutta kaikki suodattimetkin toki maksaa:)
pitänee alkaa hiukan katselemaan jos jostain lähiöstä löytyisi sellainen mukava akva:)
Pakko kysyä nyt teiltä. Pärjääkö perhoskirjoahvenet taistelukalojen kanssa?
pitänee alkaa hiukan katselemaan jos jostain lähiöstä löytyisi sellainen mukava akva:)
Pakko kysyä nyt teiltä. Pärjääkö perhoskirjoahvenet taistelukalojen kanssa?
-
- Elite Member
Vesien puolestahan ne kyllä menevät yksiin, mut en sitten tiedä onko taistolla tarvetta äksyillä. Perhoskirjo viihtyy enemmän pohjalla kuin taistot, mutta kutuaikana voisi taisto olla tiellä. Taisteluihniset vois vastata paremmin.
On muuten pirun kaunis kala toi perhoskirjoahven. Joskus vielä niitä itsellekkin hommaan. Muistelen, että olisivat hyvin lyhyt ikäisiä? muistelenkohan oikein?
On muuten pirun kaunis kala toi perhoskirjoahven. Joskus vielä niitä itsellekkin hommaan. Muistelen, että olisivat hyvin lyhyt ikäisiä? muistelenkohan oikein?
-
- Advanced Member
- Viesti:
Joo kyllä ne perhoset on lyhytikäisiä, elävät vain n. 2 vuotiaiksi.
Tupu ja 128 litraa sekametelisoppaa seuraarion muodossa
http://www.karvakasat.net
http://www.karvakasat.net
-
- Junior Member
Jos uuden 100-litraisen aiot hankkia Jyväskylästä niin en suosittelisi Faunatarta. Hintataso on selvästi kaupungin kallein, ainakin monet tarvikkeet ja kalat saattavat olla tuplahintaisia esim. Reporankaan ja Rahulan Rehuun nähden. Uuden Lemmikkiaseman allashintoja en ole katsellut, mutta yleisesti ottaen kannattaa kyllä käydä Rahulan Rehussa, siellä on luullakseni edullisin hintataso ja hyvä palvelu. Jyväskylän viidennestä liikkestä eli Riosta en osta koskaan mitään, sillä olen saanut siellä huonoa palvelua ja paikka on mielestäni epäsiisti - tästä tietysti muilla jyväskyläläisillä saattaa olla eriäviä mielipiteitä.
-
- Senior Member
Riosta saat 100-litraisen kokolasialtaan noin viidelläkympillä. Mitatkin voit valita ihan itse.
Monninomistaja jo vuodesta -94.
-
- Junior Member
ok. mukava kuulla täytynee sinne eksyä:)
-
- Elite Member
Täh? Onko altaan teettäminen jossakin todella noin halpaa? Mikä tää Rio on?Phoxinus kirjoitti:Riosta saat 100-litraisen kokolasialtaan noin viidelläkympillä. Mitatkin voit valita ihan itse.
http://www.akvaariotarvikerio.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Poistettu turhaa mutruilua.
-Ylläpito
Edit: Poistettu turhaa mutruilua.
*
5. Mikäli kritiikkiin on tarvetta, anna se reilusti suoraan kohteelle, äläkä herjaa julkisesti.
-Ylläpito
-
- Junior Member
tätä itsekin mietin:)
Mutta nuo sivut olen jo moneen otteeseen katsonut, eikä sieltä löytynyt kuin noita paketteja ja niiden hinnat.
Nimen omaan "ei pakettia" (ensi kerralla jos on jotain ns "herjaamista" laitappa yv:/) En kumminkaan noin
hölmö ole etten olisi katsonut noita!:) Mutta akva tuli tänään siis haettua:)
Edit: Keskusteluosioista ei poisteta viestiketjuja kuten kauppaosioista, vaan vain ja ainoastaan jos kyseessä todella turha=aiheesta jo miljoona topiccia ennestään, tai ketju on todella asiaton.
-Ylläpito
Mutta nuo sivut olen jo moneen otteeseen katsonut, eikä sieltä löytynyt kuin noita paketteja ja niiden hinnat.
Nimen omaan "ei pakettia" (ensi kerralla jos on jotain ns "herjaamista" laitappa yv:/) En kumminkaan noin
hölmö ole etten olisi katsonut noita!:) Mutta akva tuli tänään siis haettua:)
Edit: Keskusteluosioista ei poisteta viestiketjuja kuten kauppaosioista, vaan vain ja ainoastaan jos kyseessä todella turha=aiheesta jo miljoona topiccia ennestään, tai ketju on todella asiaton.
-Ylläpito