Red Cherryt ja taisto samaan pönttöön?
Valvoja: Moderaattorit
Red Cherryt ja taisto samaan pönttöön?
Tere.
Koitin todistella taas taitojani tuon "haun" kanssa, mut eihän siitä mitään tullut. Eli, te viksummat, kertokaas, voiko samaan altaaseen laittaa Red Cherryjä ja taistelukalan? Koitin noita vesiarvojakin metsästellä, huonolla menestyksellä. . .
Koitin todistella taas taitojani tuon "haun" kanssa, mut eihän siitä mitään tullut. Eli, te viksummat, kertokaas, voiko samaan altaaseen laittaa Red Cherryjä ja taistelukalan? Koitin noita vesiarvojakin metsästellä, huonolla menestyksellä. . .
"jokaisella naisella pitäisi olla minkki vaatekaapissa, jaguaari autotallissa, tiikeri sängyssä ja apina, joka maksaa kaiken"
70l seura-akva + 40l omppula
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Red Cherryt ja taisto samaan pönttöön?
Mulla on sukarapuja ja taistelukala samassa altaassa, eikä tuossa yhteiselossa ole mitään ongelmaa.
Taistelukala: pH 6,0–8,0, lämpötila 25–30 °C, kovuus alle 20
Kirsikkasukarapu: pH 6,5-8,5, lämpötila 18-25°C tai joidenkin lähteiden mukaan 18-28°C
Taistelukala: pH 6,0–8,0, lämpötila 25–30 °C, kovuus alle 20
Kirsikkasukarapu: pH 6,5-8,5, lämpötila 18-25°C tai joidenkin lähteiden mukaan 18-28°C
Mikäli huomaat erehtyneesi, olet jo varmaankin oppinut jotain uutta. (oma ajatelma)
Meidän edesmennyt taisto söi sukarapuja hyvällä ruokahalulla, en kyllä yhdistäisi.
Karakorumin Aristokraattinen Tarkka- ampuja ja Junttikylän Akateeminen Syöppö
190 litraa, kissoja, koiria ja armoton määrä lampaita.
Meilläkin taistot popsivat Cherryt hyvällä ruokahalulla. Laitettiin sitten ravuille kokonaan oma allas.
530L + 40L + Welsh Corgi Cardigan
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
En laittaisi, taistot syövät sukarapuja. Olen jopa nähnyt...... Sukarapu oli puoliks taiston suussa ja sätki vielä. 

No voi himpskutti.. oisivat niin sopineet tuonne, mutta taitaapa jäädä haaveeksi.. 

"jokaisella naisella pitäisi olla minkki vaatekaapissa, jaguaari autotallissa, tiikeri sängyssä ja apina, joka maksaa kaiken"
Mullakin on taisto ja sukarapuja (kirsikka- ja tulisukarapuja) samassa altaassa. Ravut pääsevät lisääntymään hyvin taistelukalasta huolimatta, en ole huomannut, syökö se niitä vai ei. Enkä ole kauheaa paniikkia ottanut siitä, vaikka söisikin, eipä tule kauheaa rapuylikansoitusta.
Kasvillisuudella voi varmasti edesauttaa rapujen selviytymistä. Itse olen (ja ravut
) suosinut sammalpöheikköjä rapualtaissa, jossa useinkin olen nähnyt pieniä ravunpoikasia.
Kasvillisuudella voi varmasti edesauttaa rapujen selviytymistä. Itse olen (ja ravut

-
- Member
- Akvaarioseurat: has
Mulla on yhdessä altaassa 4 taistelukalaa ja x-määrä rapusia. Ravut uiskentelevat ihan taistojen "nenän" edestä kaikessa rauhassa eivätkä kalat ole moksiskaan. Tuntuu, että ravut lisääntyvät tuolla paremmin kuin rapulassa, joten ainakaan minun taistoni eivät kantaa tunnu verottavan.
Kaksinkertainen rapula( 67l & 27l)
ja kaksi seropia
-Kasveja ei voi ikinä olla liikaa-

-Kasveja ei voi ikinä olla liikaa-
-
- Katalysaattori
- Viesti:
Se riippuu niin taiston luonteesta ja ruokahalusta. Suurin osa taistoista syö sukarapuja vain satunnaisesti, mutta pahimmat ahmatit jahtaavat rapuja niin kauan kunnes kaikki on syöty...silläkin uhalla että räjähtäisivät kesken yrityksen.
Meidän Teppo oli juurikin sellainen saalistava ahmatti.
R.I.P
R.I.P
Karakorumin Aristokraattinen Tarkka- ampuja ja Junttikylän Akateeminen Syöppö