Olen tekemässä tilausta Saksasta Aquaristic.netistä (http://www.aquaristic.net" onclick="window.open(this.href);return false;). Jos sinulla on tarvetta tilata sieltä jotain, niin voisimme jakaa postikuluja.
Kirjoita haluamasi tuotteet sähköpostitse minulle (mielellään tilauskoodien kanssa) 24.7. mennessä. Maksa tuotteet tililleni. Teen tilauksen 27.7.
Postikulut (yht.20e) jaetaan tilaajien kesken tilauksen painon mukaan. Eli painavampia tuotteita tilanneet maksavat postikuluista enemmän. Tuotteet tulee noutaa Torpparinmäestä, pohjois-Helsingistä. En postita.
Aretta
aretta. kolkki @ suomi24.fi (poista välit)
Yhteistilaus Aquaristic.netistä (Hki)
Valvoja: Moderaattorit
Re: Yhteistilaus Aquaristic.netistä (Hki)
Moikka!
Yksi ilmoittautuu heti! Mä pistän sähköpostia huomenna, kunhan saan listan kasaan
Yksi ilmoittautuu heti! Mä pistän sähköpostia huomenna, kunhan saan listan kasaan

"Olisinpa tikka! Saisin elantoni hakkaamalla päätä puuhun."
-
- Junior Member
Sori, heitänpä tänne kysymyksen...
Eli tuolta tulee vain tuo 20€ postikuluja (joku painoraja vissiin, kun kerran katsoin..?), ei muuta? Kiitos
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eli tuolta tulee vain tuo 20€ postikuluja (joku painoraja vissiin, kun kerran katsoin..?), ei muuta? Kiitos
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Emmää mittää tiiä.
Joo postikulut 19,98e 30kg:aan asti.
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu mukaan!
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Akvaarioseura Ahven
- Sukupuoli: Nainen
Laitettu mailia 

Harmi, kun missasin tämän kimppatilauksen...
Minulla olisi tilattavaa tuolta Aquaristic.netistä, joten voisin organisoida toisen kimppatilauksen sinne, jos halukkaita löytyisi jakamaan postikuluja. Mennään samalla periaatteella kuin ketjun aloittajakin eli postikulut jaetaan painon mukaan (yhteensä siis 19,98 € 30 kg:aan asti).
Minulle voi ilmoittautua 10.8. asti YV:llä ja laittaa myös listan tilattavista artikkeleista (mielellään tuotekoodeineen). Vastaukseksi saa tilinumeron, johon voipi maksaa tilaamansa tuotteet. Laitan tilauksen sitten ensi viikolla menemään, kun olen saanut kaikilta tilaajilta rahat.
Kun tuotteet ovat saapuneet, ne voi tulla noutamaan Espoonlahdesta (en postita).
Minulla olisi tilattavaa tuolta Aquaristic.netistä, joten voisin organisoida toisen kimppatilauksen sinne, jos halukkaita löytyisi jakamaan postikuluja. Mennään samalla periaatteella kuin ketjun aloittajakin eli postikulut jaetaan painon mukaan (yhteensä siis 19,98 € 30 kg:aan asti).
Minulle voi ilmoittautua 10.8. asti YV:llä ja laittaa myös listan tilattavista artikkeleista (mielellään tuotekoodeineen). Vastaukseksi saa tilinumeron, johon voipi maksaa tilaamansa tuotteet. Laitan tilauksen sitten ensi viikolla menemään, kun olen saanut kaikilta tilaajilta rahat.
Kun tuotteet ovat saapuneet, ne voi tulla noutamaan Espoonlahdesta (en postita).