Juvel T5 loisteputkien kasvi- ja silmäystävälliset värisävyt

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
äpyli
Junior Member
Junior Member

Juvel T5 loisteputkien kasvi- ja silmäystävälliset värisävyt

Viesti Kirjoittaja äpyli »

Millaisia värisävyjen yhdistelmiä teillä on käytössä Juwelin uusissa akvaarioissa, joissa on Juwelin oma valaisinyksikkö omituisen mittaisine T5 loisteputkineen?

Minulla on sävyinä day ja nature, eikä kasvit oikein kukoista eikä miellytä edes silmää. Heijastimia ei putkissa vielä ole, tuoko se kasvupulmiin apuja näillä sävyillä?
-intoa on, taitoa toivotaan lisää-
puolukka
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Re: Juvel T5 loisteputkien kasvi- ja silmäystävälliset värisävyt

Viesti Kirjoittaja puolukka »

Minulla on tällä hetkellä color ja day heijastimineen. Day oli ensin edessä, mutta allas näytti siltikin vihertävän keltaiselta, vaihdoin colorin eteen ja dayn taakse, nyt näyttää suht hyvältä.
Kyllä hieman harmittaa, että otin T5 putkilla tuon Juvelin, mahdollisuus olisi ollut saada tavis putkilla vastaava, niissä kun riittää valinnan varaa. Kasvit kasvaa todella hyvin, joten kannattaa sinunkin hankkia ainakin heijastimet ja minun silmääni color dayn kanssa on huomattavasti parempi kuin natur.
Jostakin luin, että Seran T5 putket kävisi Juveliin, onkohan kukaan kokeillut?
-Jos olisin eilen kuollut, en olisi tuotakaan tiennyt-
äpyli
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja äpyli »

puolukka kirjoitti:...mahdollisuus olisi ollut saada tavis putkilla vastaava, niissä kun riittää valinnan varaa. Kasvit kasvaa todella hyvin, joten kannattaa sinunkin hankkia ainakin heijastimet ja minun silmääni color dayn kanssa on huomattavasti parempi kuin natur.
Täytyy tutkailla Seran T5 -putkia. Mulle akvaario tuli käytettynä, olin vain tyytyväinen kun katsoin että putket ovat uudet ja tehokkaat, mutta enpä älynnyt että vain Juwelin omat putket käy.
-intoa on, taitoa toivotaan lisää-
Thomas29Hki
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Thomas29Hki »

puolukka kirjoitti:Minulla on tällä hetkellä color ja day heijastimineen. Day oli ensin edessä, mutta allas näytti siltikin vihertävän keltaiselta, vaihdoin colorin eteen ja dayn taakse, nyt näyttää suht hyvältä.
Kyllä hieman harmittaa, että otin T5 putkilla tuon Juvelin, mahdollisuus olisi ollut saada tavis putkilla vastaava, niissä kun riittää valinnan varaa. Kasvit kasvaa todella hyvin, joten kannattaa sinunkin hankkia ainakin heijastimet ja minun silmääni color dayn kanssa on huomattavasti parempi kuin natur.
Kyllä Seralta löytyy ainakin T5 Blue Sky 54W putkia. Nimittäin pari sellaista komeilee Juwel Rio 240 valaisimessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”