Baensch Aquarium Atlas (engl.) osat 1-4 edullisesti netistä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
vuorila
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Baensch Aquarium Atlas (engl.) osat 1-4 edullisesti netistä

Viesti Kirjoittaja vuorila »

Siis kaikki neljä osaa kovakantisena + osien 1-5 photo index hintaan n. 160 euroa postikuluineen osoitteesta http://www.stevensimpsonbooks.com. Ilmeisesti edullisin hinta netissä...? Tilasin jo itse.
Panu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Panu »

Ei paha hinta. Itse kärkyin omani tuolta. Ne marketplace sellerit antaa joskus hyviä alennuksia. Osat 1 & 2 oli jotain 13£/kipale "like new" käytettyinä.
vuorila
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja vuorila »

Joo, Amazon Marketplace on monesti halvin (olen ostanut CD-levyjä ja partituureja sieltä kohta 10 vuotta), mutta kirjoista tulee postikuluja jonkin verran ja jos aivan uusia kappaleita haluaa (ja kaikki osat kerralla) niin toi Simpson on uskoakseni halvin kokonaishinnassa. Mutta jokainen ostaa mistä haluaa, ajattelin vaan vinkata...
Panu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Panu »

Voi olla Simpsoni halvin uutena ostaa juu. Bookdepository ei myy ja Abebooks sikakallis.

Amazoni sieppaa joskus, kun se heittää niitä free delivery (UK) ja Oddbins (UK) vouchereita kantiksille, jotka asuu muualla. Ei ole vissiin ihan joka asiaa mietitty loppuun asti.

Ai niin, marketplace shop_at_jackdaw erityishuomion arvoinen, Jackien asiakaspalvelu hakee vertaistaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”