Millis poikasten kuvat

Synnyttävät ja kutevat hammaskarpit. Miljoonakalat, mollit, platyt, killikalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
eeplel
Junior Member
Junior Member

Millis poikasten kuvat

Viesti Kirjoittaja eeplel »

http://i254.photobucket.com/albums/hh11 ... G_7508.jpg
http://i254.photobucket.com/albums/hh11 ... G_7513.jpg
http://i254.photobucket.com/albums/hh11 ... G_7503.jpg

hieman huonoja kuvia , en oikeen saa niistä parempia.
ovat nyt noin viikon vanhoja ja kaikki luultavasti tyttöjä.
Milloin mahdolliset värit alkaa tulla esiin?
Akvaario91
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Akvaario91 »

Värejä alkaa näkyä sitten, kun poikaset ovat n. 1 cm pitkiä. Sillon ei nää vielä selvästi mutta sen jälkeen alkaa hahmottua jo paremmin. :roll: Sanoisin, että mitä isompi sen paremmin värejä alkaa näkyä. vastasyntyneistäkin huomaa, että ovatko ne keltaisia vai tummia... :mrgreen:
Firedrago
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Firedrago »

Samanlaisia mulkosilmiä kuin oma pikkuiseni :)
Ihmeen nopeita lisääntymään kyllä, vasta viisi päivää olleet mulla ja nyt jo poikanen.
Mitä vauhtia teidän millikset lisääntyvät?
fisuaki
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja fisuaki »

mulla ainaskin tulee n. 2-3 viikon välein.
65l akva+kani+2 marsua+beagle+3 siskoa

myydään miljoonakaloja
Japsuti
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Japsuti »

Akvaario91 kirjoitti:Värejä alkaa näkyä sitten, kun poikaset ovat n. 1 cm pitkiä. Sillon ei nää vielä selvästi mutta sen jälkeen alkaa hahmottua jo paremmin. :roll: Sanoisin, että mitä isompi sen paremmin värejä alkaa näkyä. vastasyntyneistäkin huomaa, että ovatko ne keltaisia vai tummia... :mrgreen:
itselläni on 4 miljoonakalan poikasta kaikki ovat n.1cm kokoisia mutta ovat edelleen harmaita ja 2 niistä on sellainen raskausaukko tai mikä lie musta läikkä takapuolessa [;)]
Don't Worry Be Happy =)
tilli85
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tilli85 »

Miun ymmärräyksen mukaan useat miljoonakala naaraat ovat jo kaupassa ostettaessa kantavina varsinkin jos on samassa altaassa koiraitten kanssa.

Itselläni kerran yksi naaras synnytti kuljetuksen aikana. ja muutamaan otteeseen on synnyttänet akvaarioon vaikka uroksia ei oli ollutkaan silloin.
1 kääpiöluppa, 3 gerbiiliä, Sekä tietysti 150l vettä sekä mieheke
Akvaario91
Junior Member
Junior Member

Sama juttu täälläkin, tilli85... Mullakin on sattunut niin, että on ollut kantavia jo ostettaessa, mutta siinähän säästää sentin poikineen... :mrgreen: Tuo koskee varmaan kaikkia synnyttäviä, jotka ovat olleen samassa koiraiden kanssa.

Ja Japsuti, Värit kyllä tulevat paremmin esiin kun ne vähän kasvavat... [;)] Tosin voipi olla niin, että jos ne ovatkin harmaita? :roll: Olen itsekkin ihmetellyt tuota mustaa läikkää omillakin pikkuisilla miljiksillä. Mahtaisikohan olla tyttöjä? :D En tiedä siitä...
miljoonakala84
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja miljoonakala84 »

Menee vähän sivuun aiheesta, mutta kun täällä on kerrottu että miljoonakala naaraan näkee olevan raskaana siitä, että poikasten silmät erottuu ihon läpi. Kun olen tarkastellu noita omia milisnaaraita niin joillakii näkyy niitten takapään tummassalaikussa semmosta mustaa röpelikköä, eli onko tuo musta "röpelö" niittenb poikasten silmiä?
Akvaario91
Junior Member
Junior Member

Itselläni olen huomannut, että ne poikasten silmät näkyvät silloin, kun miljis naaraalla on poikasten takia isompi maha kuin tavallisesti. Ne alkavat erottumaan paremmin, kun pikkuiset kasvavat miljis naaraan vatsassa ja on lähellä synnytystä. Silloin voi erottaa poikasten silmät jos tarkkaan katsoo.
jossuh
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja jossuh »

ot // Lisääntyykö miljikset seura-akvaariossa? Vai pitääkö niille olla oma kutuakvaario? Miljikset kiinnostaa, kun saan isomman akvan ja siirtää noita kaloja vähän, niin otan kyllä miljiksiä :'D
pöö
fisuaki
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja fisuaki »

Kyllä mulla ainakin tuppaa poikasia ulos tiheään tahtiin ilman mitään järjestelyjä seura akvaariossa.
65l akva+kani+2 marsua+beagle+3 siskoa

myydään miljoonakaloja
NinZe
Member
Member

Viesti Kirjoittaja NinZe »

Mulla kans millikset lisääntyny ihan seura-akvaariossa. :D
240L + 180L Miljoonakalojen, ja Platyjen kasvatusta eli niitä voi tiedustella koska vaan.
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Kuvat ei näy mulle.
Floora
Starting Member
Starting Member

Re: Millis poikasten kuvat

Viesti Kirjoittaja Floora »

Tunkeen tähän ketjuun kysymykseni kanssa. Ostin liikkeestä 10 urosmiljoonakalaa ja kotona vasta huomasin, että 9 oli täysikasvuisia komealla punaisella pyrstöllä ja yksi on harmaa ja korkeintaan 1,5cm pitkä. Minkähän kokoisena näistä erottaa sukupuolen? Jos se onkin naaras, niin ei ole kovin kiva juttu. Muita kaloja ei ole samassa altaassa. Soitin tietenkin sinne liikkeeseen, siellä todettiin että on vain täyskasvusia siinä altaassa.
jonnasu
Junior Member
Junior Member

Re: Millis poikasten kuvat

Viesti Kirjoittaja jonnasu »

Kyllä pitäisi alkaa jo sukupuoli näkyä. Onko sillä pikkuisella ne tummat laikut peräaukon luona? Jos on niin se on naaras.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hammaskarpit”