Johto rikki
Valvoja: Moderaattorit
Johto rikki
Kyseessä Fluval 2 suodatin jonka johdon kuori on murtunut rikki.Onnistuuko johdon vaihtaminen mitenkään?
Eipä taida onnistua, moottoriyksikkö jonne johto menee on hermeettisesti suljettu. Tietenkin joku voisi yrittää esim. eristysnauhalla tiivistää murtunutta kohtaa, mutta tätä EN suosittele eikä se taida olla kaikkien pykälien mukaistaan. Homma nimittäin voi olla HENGENVAARALLISTA eli älä ainakaan sitä yritä.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Johdon vaihtaminen ei onnistu. Mistä kohtaa se johdon kuori on murtunut? Vedessä olevasta osasta vaiko läheltä pistoketta?
Mikäli vesiosasta tai läheltä sitä niin ei muuta kuin uutta suodatinta ennen kuin sattuu kummempia. Älä nyt ota yllytyksenä mitenkään mutta kyllä täällä on pelattu paljonkin akvaariolaitteilla joista on rotta kuorinut eristeitä johdoista. Itse olen eristysteipillä korjannut (pistokkeen päästä) ja hyvin ovat toimineet useita vuosia jälkeenkin.
Mikäli vesiosasta tai läheltä sitä niin ei muuta kuin uutta suodatinta ennen kuin sattuu kummempia. Älä nyt ota yllytyksenä mitenkään mutta kyllä täällä on pelattu paljonkin akvaariolaitteilla joista on rotta kuorinut eristeitä johdoista. Itse olen eristysteipillä korjannut (pistokkeen päästä) ja hyvin ovat toimineet useita vuosia jälkeenkin.
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: PAK:n sihteeri, TAS
- Sukupuoli: Mies
Jos saisit kuvia tänne näytille niin olis turvallisempaa neuvoa.
Onko siis pelkkä pinta murtunut?
Kuparijohtimet ei siis näy?
No neuvon vaikka en ole nähnytkään....jos teet niin teet omalla vastuulla ja vastaat itse kaikesta siihen liittyvästä.
Eli liimapintainen kutistemuovi käy tuon korjaamiseen vallan mainioisti ellei se murtumakohta sitten satu olemaan ihan kiinni suodattimessa.
Kutistemuoveja on miljuunia erilaisia mutta tämän täytyy olla sellaista joka on tarkoitettu kosteuden pitäväksi suojaksi sähkökaapeleille.
Onko siis pelkkä pinta murtunut?
Kuparijohtimet ei siis näy?
No neuvon vaikka en ole nähnytkään....jos teet niin teet omalla vastuulla ja vastaat itse kaikesta siihen liittyvästä.
Eli liimapintainen kutistemuovi käy tuon korjaamiseen vallan mainioisti ellei se murtumakohta sitten satu olemaan ihan kiinni suodattimessa.
Kutistemuoveja on miljuunia erilaisia mutta tämän täytyy olla sellaista joka on tarkoitettu kosteuden pitäväksi suojaksi sähkökaapeleille.
Laadukasta kalanruokaa ja akvaarionesteitä myytävänä EDULLISESTI
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com
Ota yhteyttä YV tai SP:llä. Micke.PAK(at)gmail.com