LDA 1 seeprapuupleko (L 169) kokemuksia?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
LDA 1 seeprapuupleko (L 169) kokemuksia?
Tämmöistä kaunokaista olen katsellut..
Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia. Millainen saatavuus ja hinta?

Lda1..
Olen omistanut kyseisen kaverin parisen vuotta, yksi suurista suosikeistani.. Maksimi-koko jotain 10cm luokkaa, aika reviiritietoinen (muut plekot saavat kyytiä). Ja on todellinen paska-tykki, yksikään samankokoinen pleko ei pasko näin paljon, ja puuta raksutetaan luonnollisesti paljon ja usein kova-äänisesti. Ja tämä kaveri ei ole myöskään mikään suurimmista linssiludeista, todella arka ja kotiutuminen saattaa kestää kauan.
Mutta suosittelen lämpimästi, yksi hienoimmista, muttei yleisimmistä, usein olen nähnyt väärää otusta myytävän väärällä koodilla.
Ja hinta ei ole kovin korkea, itse maksoin mummo-rahaa 150 yksikköä.
Mutta suosittelen lämpimästi, yksi hienoimmista, muttei yleisimmistä, usein olen nähnyt väärää otusta myytävän väärällä koodilla.
Ja hinta ei ole kovin korkea, itse maksoin mummo-rahaa 150 yksikköä.
-
- Starting Member
Olen löytänyt jotain tietoa netistä, ja yrittänyt katsella kuvia paljon juuri sen vuoksi että voi sitten syynätä onko kyseessä todellakin LDA-1. Syökö tämä levää? on löytynyt jos joskin laista infoa, mitä sitten uskoisi... Muita plekoja en ole suunnitellut hankkia, mutta katinkullat kävivät mielessä kun niitä on kovasti kehuttu.. Saavatkohan ne kyytiä?
Haaparannalla on kuulemma tämmöinen, lähden tästä katsomaan...
Vasta heinäkuun puolella ajattelin laitella kaloja itse kun akvaario on vielä kypsymässä ja mattokin asentamatta.
niin joo, caccacasat saa varmaan näppärästi pois hiekkapohjalta imurilla?
Haaparannalla on kuulemma tämmöinen, lähden tästä katsomaan...

niin joo, caccacasat saa varmaan näppärästi pois hiekkapohjalta imurilla?

Juu, tätä ei kannata levää syömään ottaa, juurakot ei varmasti leväänny ja kaikki vihreä järsitään rikki, myös keihäslehdet. Ja kyllä niitä katinkultia uskaltaa samaan altaaseen laittaa, ruoka-aikana ne saa lähtöpassit, mutta tuskin ne siitä kauheasti kärsii. Ja joku oma koti-luola kannattaa pojalle tarjota, sitä se puolustaa henkeen ja vereen
Ei muuta kun äkkiä kauppaan ja nauttimaan vauhdikkaasta menosta!!!

-
- Starting Member
Kiitoksia kommenteista! 
275 sek oli hintaa, eli noin ööh... 30e? kurssi on nykyään muistaakseni 9.2. Omistaja ei ollut paikalla että olisin voinut tiedustella hintoja muistakin kaloista, mutta käyn tässä parin viikon sisään uudelleen. Papukaijapallo oli muistaakseni 8e, suomessa kait kalliimpi? Voisihan tuota vertailun vuoksi pyörähtää oululaisissakin liikkeissä katastelemassa kun siellä päin asun, kesäisin tulee rampattua tätä (oulu- tornio) väliä sen verran ahkerasti että jos tarve vaatii niin voin raahta kaloja muillekin! Plekoja ei näyttänyt olevan tällä hetkellä mutta tilattua saa, tietty sillä varausella että maahantuojalta löytyy.
Yleensä ottaen kalat ovat hitusen halvempia, plekoissa voi varmaan helposti olla suuriakin eroja ihan liikkeiden välillä suntaan jos toiseenkin. Haaparannalta on mukava ostaa siinä mielessä että akvaariot ovat aina siistejä ja mukavan kokoisia, kalat hyvinvoivan näköisiä ja palvelu ystävällistä. Lisäksi isommissa ostoksissa hinnasta voidaan keskustella. Samaa ei voi sanoa eräästä oululais liikkeestä jossa hinta ei tippunut edes 5centtiä, rompetta kertyi sentään yli 100e edestä. Lähdin siis automaatille kaatosateessa jonkun vaivaisen 5 centin takia..![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

275 sek oli hintaa, eli noin ööh... 30e? kurssi on nykyään muistaakseni 9.2. Omistaja ei ollut paikalla että olisin voinut tiedustella hintoja muistakin kaloista, mutta käyn tässä parin viikon sisään uudelleen. Papukaijapallo oli muistaakseni 8e, suomessa kait kalliimpi? Voisihan tuota vertailun vuoksi pyörähtää oululaisissakin liikkeissä katastelemassa kun siellä päin asun, kesäisin tulee rampattua tätä (oulu- tornio) väliä sen verran ahkerasti että jos tarve vaatii niin voin raahta kaloja muillekin! Plekoja ei näyttänyt olevan tällä hetkellä mutta tilattua saa, tietty sillä varausella että maahantuojalta löytyy.
Yleensä ottaen kalat ovat hitusen halvempia, plekoissa voi varmaan helposti olla suuriakin eroja ihan liikkeiden välillä suntaan jos toiseenkin. Haaparannalta on mukava ostaa siinä mielessä että akvaariot ovat aina siistejä ja mukavan kokoisia, kalat hyvinvoivan näköisiä ja palvelu ystävällistä. Lisäksi isommissa ostoksissa hinnasta voidaan keskustella. Samaa ei voi sanoa eräästä oululais liikkeestä jossa hinta ei tippunut edes 5centtiä, rompetta kertyi sentään yli 100e edestä. Lähdin siis automaatille kaatosateessa jonkun vaivaisen 5 centin takia..
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Starting Member
Nyt se on viimein haettu..! säyseältä vaikuttaa, yllättävän tuohukas kuitenkin. ei malttaisi tehdä muuta kuin tuijotella akvaarioon. Kaunis kuin mikä! mutta tuo torttumäärä on kyllä jotain aivan
sissus!
Haaparannalle saisi kyllä tilattua vaikka mitä plekoja, mutta mutta.. valikoimista löytyy nykyään näköjään paronihai (aika yleistä ruotsissa) eli jäi nyt tuostakin vähän huono maku. Joka tapauksessa, Räpsy on nyt täällä!

Haaparannalle saisi kyllä tilattua vaikka mitä plekoja, mutta mutta.. valikoimista löytyy nykyään näköjään paronihai (aika yleistä ruotsissa) eli jäi nyt tuostakin vähän huono maku. Joka tapauksessa, Räpsy on nyt täällä!