Mikä tetra näyttää hyvältä mustahiekkaisessa akvaariossa?
Valvoja: Moderaattorit
Mikä tetra näyttää hyvältä mustahiekkaisessa akvaariossa?
Erilaisia vaihtoehtoja saa antaa? 

-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: TAY
- Sukupuoli: Nainen
Kääpiöpallokaloista löytyy tietoa täältä. Sekä tietysti google on kova sana tietoa haettaessa. Tämänkin foorumin hakua käyttäen tulee varmasti tietoa ja kokemusta esiin.
Parvikalana olen kääpiöpallokalaa pitänyt. Koirasta kohden useampi naaras. Ovat kovia näykkimään muiden kalojen eviä. Kaverini piti otot siirtää toiseen altaaseen kääpiöiden takia. Tähän loppuu minun tietämys sekä kokemus kääpiöpallokaloista. Niin kuin aina, hakua käyttämällä löytyy lisää tietoa
.
Parvikalana olen kääpiöpallokalaa pitänyt. Koirasta kohden useampi naaras. Ovat kovia näykkimään muiden kalojen eviä. Kaverini piti otot siirtää toiseen altaaseen kääpiöiden takia. Tähän loppuu minun tietämys sekä kokemus kääpiöpallokaloista. Niin kuin aina, hakua käyttämällä löytyy lisää tietoa
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
460l. Seurana tiibetinspanieli Kaaos. Myydään: Ulkosuodatin
-
- Senior Member
- Akvaarioseurat: Lahden Akvaarioseura, Heinolan akvaarioseura
-
- Junior Member
-
- Junior Member
Mulla on 128-litraisessa mustapohjaisessa akvaariossa mustatetroja. Ainakin kalat tuntuvan pitävän tummasta pohjasta. Aikaisemmin olivat vaaleapohjaisessa ja olivat todella kalpeita, hiekan vaihdon myötä värit tummuivat todella upeiksi!
Toiseen akvaarioon, 40-litraiseen, on toivottavasti jossain vaiheessa tulossa sinineontetroja. Sielläkin siis musta hiekka.
Toiseen akvaarioon, 40-litraiseen, on toivottavasti jossain vaiheessa tulossa sinineontetroja. Sielläkin siis musta hiekka.