Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Miksei Akvaristi lehden sivuja ei päivitetä, ois kiva nähdä miltä seuraava numero näyttää, senhän pitäisi ensi viikolla postilaatikkoon tippua. Ei edes kerrota sisällöstä. Onhan toki ensimmäisen numeron takakannessa jotain, mutta tuskin siinä kaikkia juttuja on.
aqua2002 kirjoitti:Yleensähän ilmestymispäivä on se päivä, jolloin sen pitäisi löytyä lehtipisteiden hyllyltä. Tilaajat saavat yleensä muutaman päivän aikaisemmin...
Ahaa...onkos tämä nyt sitten oikeasti jo ilmestynyt? Ainakaan minulle ei ole tai sitten naapurin juoruakka on käynyt pöllimässä sen postilootastani.
Mutta aika outoa ettei nettisivuilla ole mitään muuta 2. numerosta kuin ilmestymispäivä joka ei sekään taida pitää paikkaansa. Osaako joku lehden kanssa lähemmin tekemisissä oleva henkilö kertoa mikä mättää?
Jokunen tunti sitten tuli vastaus postiini jotta 2.nummero on ilmestynyt 21.5, ehtinyt joihinkin akvakauppoihin, mutta postitus tilaajille vie pari päivää. Huomenna, tai kuulemma viim. maanantaina tulee postiluukusta. Näin minua infosi M. Varjo.
Toivottavasti tuo lehden saapuminen tilaajille nopeutuu tulevaisuudessa. Hintaero irtonumeron ja kestotilauksen välillä kun ei ole huima ja jos lehden saa kaupasta nopeammin kuin omaan laatikkoonsa, niin minä ainakin tiedän mitä teen. Jätän ostamatta ne lehdet, joissa ei ole minua kiinnostavia asioita ja säästän sillä rahaa.
proto kirjoitti:Mutta aika outoa ettei nettisivuilla ole mitään muuta 2. numerosta kuin ilmestymispäivä joka ei sekään taida pitää paikkaansa.
Ihan OT, mutta: Aika tyypillistä nettisivuille. Usein kun tehdään kovalla tohinalla sivut, mutta sitten päivitykset jäävätkin tekemättä. Kun sivut kasaa kannattaisikin miettiä tuleeko niitä todella päivitettyä niin että niille kannattaa ajantasaisena pidettävää tietoa sijoittaa vai olisiko sittenkin parempi tehdä vain sivut joilla on vain vakiotietoa. On aika raivostuttavaa kun olettaa sivujen olevan ajan tasalla, katsoo vaikka jonkun liikkeen aukioloajat sivuilta ja lähtee kaupoille ja kas, eihän se olekaan auki tähän aikaan, parhaassa tapauksessa koko kauppakin voi olla muuttanut...
Kun kadonneen maan valo jälleen loistetta valaa, kuusi Nukkujaa ratsastaa, kuusi Tunnusta palaa, ja korkeaksi kun kasvaa juhannuspuu, Pendragonin miekkaan Pimeä kukistuu.