Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
helpottuneena, jätän akvaarioharrastuksen. Mielenkiintoista tämä läträäminen on ollut ja haluan kiittää teitä kaikkia.
Paljon roipetta on nurkissa, mutta eiköhän kaikki mene toisille harrastajille. Täytynee laittaa ilmoitusta myyntipalstalle, kunhan saan sotkut siivottua.
Hyvää jatkoa ja lämmintä syksyä teille kaikille!
t. Heli
-Jos olisin eilen kuollut, en olisi tuotakaan tiennyt-
"Eiku rytkyjä."
(Seppo Rädyn vastaus lentokentällä Ylen haastattelijan kysymykseen "Onko laukku nyt täynnä kisamieltä?" ennen Atlantan kesäolympialaisia 1996) http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=20066
Meidän osalta tuskin yhteydenpito tähän jää , mutta haluan näin julkisesti sanoa sinulle suuret kiitokset, että olet auttanut minua *huokaus* niin monen vaikean asian kanssa. Ilman sinua olisin tuskin koskaan päässyt plekojen ja kiekkojen sielunelämää tutkimaan.
Hyvät jatkot. Itse en läträä akvaarion kanssa ja ihastele sitä niin kuin rekisteröitymisaikaan, nyt ovat kirjat ja kanit vieneet aikani.
Itse pyörähdän välillä täällä, ehkä vain viihdyttämässä, enkä puhu paljoa kaloista. Valitan.