Onkos merkkivika vai uusi ongelma? Eli Pantterikirjoni on aikastalailla ahkeria kutemaan. Puolustaa pesäänsä erittäin tekokkaasti, mutta kun poikaset "kuoriutuu" päivän tai kaksi nee jaksaa vartioida, ja sen jälkeen jättää oman onnensa nojaan. Viikon verran ne pyörii ja etsii uutta pesää, ja sama rumba jatkuu.
Altaani ei ole kovinkaan täynnä, ja kaikki saavat olla rauhassa. Enkä myöskään itse vettä vaihtaessani häiritse heidän pesää. Joten ...... ajatuksia!?
Pantterikirjon kutu ja poikaskäyttäytyminen
Valvoja: Moderaattorit
Pantterikirjon kutu ja poikaskäyttäytyminen
1000l olohuoneessa
Re: Pantterikirjon kutu ja poikaskäyttäytyminen
Ilmeisesti nuori pari??? itelläni tuo "monsteri" 12cm kutupari ei suojele poikasia yhtäänstinde kirjoitti:Onkos merkkivika vai uusi ongelma? Eli Pantterikirjoni on aikastalailla ahkeria kutemaan. Puolustaa pesäänsä erittäin tekokkaasti, mutta kun poikaset "kuoriutuu" päivän tai kaksi nee jaksaa vartioida, ja sen jälkeen jättää oman onnensa nojaan. Viikon verran ne pyörii ja etsii uutta pesää, ja sama rumba jatkuu.
Altaani ei ole kovinkaan täynnä, ja kaikki saavat olla rauhassa. Enkä myöskään itse vettä vaihtaessani häiritse heidän pesää. Joten ...... ajatuksia!?

![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=srVTkOeI ... ed&search=
Joo... kooltaan aika lähelle ekan pätkän naarasta, mutta taitaapi mulla olla flegut yksilöt. Meinaa ei ne kyllä ihan tolleen käy päälle, paitsi jos joku ui suoraan niiden pesään. Ja eipä sinne kukaan muu varmaan pääsekkään ku niitä kaks kertaa isommat oskut, mutta ne on vielä kiltimpiä, joten hankaluuksilta on ainakin vielä säästytty.
Sitten kun pantterit kasvaa tosta vielä 5-10cm, niin sitten on varmaan pakko luopua toisesta pariskunnasta.. =(
Sitten kun pantterit kasvaa tosta vielä 5-10cm, niin sitten on varmaan pakko luopua toisesta pariskunnasta.. =(
1000l olohuoneessa