Kimppatilaus Aquaristic:iin, turku-helsinki (onko kimppatil)
Valvoja: Moderaattorit
Kimppatilaus Aquaristic:iin, turku-helsinki (onko kimppatil)
Tampere, Helsinki, Turku...Onko mistään lähdössä kimppatilausta esim. saksaan?
Toinen vaihtoehto olisi, jos turun suunnalta joku tulisi mun kanssa kimppaan? Onko halukkaita?
Toinen vaihtoehto olisi, jos turun suunnalta joku tulisi mun kanssa kimppaan? Onko halukkaita?
Viimeksi muokannut Suski, 23:26, 19.05.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Mistä kaupasta ja millaisella aikataululla? Ainahan sitä jotain voisi tarvita...
Kesäkuun puolella sopii tilaaminen varsin hyvin, toukokuun lopun kun olen poissa maisemista.
Kesäkuun puolella sopii tilaaminen varsin hyvin, toukokuun lopun kun olen poissa maisemista.
Viimeksi muokannut Sam Salonen, 10:26, 05.05.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Minun "ääneni" olisi aquaristic.netissä, voisin ottaa pussillisen korallihiekkaa tilaukseen mukaan, heillä kun on kiinteä toimitustaksa -> 32kg. Tuolta Aquaristikshopista ei välttämättä ole niin kiinnostavaa tavaraa tarjolla...Suski kirjoitti:Aquaristikshop:ia ajattelin...
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Joten jos sieltä ei löydy hanoja, niin tilaan aquaristikshopista, tavara kulkeutuu myös tampereelle kyydissäni, jos joku sieltä intoutuu tilaamaan kimpassa.
Hanat löytyy: Filter&pumps->Filter->Accessories->Eheim, sivulta 2Suski kirjoitti:No muut jutut löytyi, paitsi Eheimin hanat. Ja ne on just ne tärkeimmät...En osaa pätkääkään saksaa, jotta olisin voinut varaosaluetteloa lukea läpi, mutta jos viitsit Sam vilkaista (osaat kai saksaa?)
sieltä oliskos ne sinne joutunut? Pvd-fittings osassa oli jokin vastaava juttu, mutta ei sopinut kooltaan tuohon 2217:aan.
Joten jos sieltä ei löydy hanoja, niin tilaan aquaristikshopista, tavara kulkeutuu myös tampereelle kyydissäni, jos joku sieltä intoutuu tilaamaan kimpassa.
Aquaristic.netin varaosaluettelo taas on niin ikävä että sieltä oikean tavaran tilaamiseen pitää käyttää apuna esim aquaristikshopin hyvää varaosaluetteloa josta voi katsoa numeron ja taas tunkea sen hakuun taikka etsiä suoraan listasta.
No löytyihän ne! Muistaakseni kyllä kaikki sivut kävin läpi, mutta kun keskellä yötä siellä luuhaa, niin ei ole mikään ihme ettei löydy!
Suurinpiirtein samanhintaista kummassakin paikassa, nuo hanat oli pari-kolme euroa kalliimmat -netissä kuin -shopissa, mutta vastaavasti muut kamat halvempia, joten minulle on ihan sama kummasta tilataan, kunhan porukka saadaan kokoon.
Ketkä on kiinostuneita?
Suurinpiirtein samanhintaista kummassakin paikassa, nuo hanat oli pari-kolme euroa kalliimmat -netissä kuin -shopissa, mutta vastaavasti muut kamat halvempia, joten minulle on ihan sama kummasta tilataan, kunhan porukka saadaan kokoon.
Ketkä on kiinostuneita?
-
Sam Salonen
- Imperaattori

- Viesti:
Jos sovitaan kesäkuun lopulle se tilauspäivä (palkkapäivän lähelle...) ja paikaksi aquaristic, niin onko OK?
Turusta ja helsingistä löytyi kiinnostuneita, ja helsinkiin olen ainakin minä menossa heinäkuun lopulla, joten kuljetus menee siinä samalla...Oliskos muita kiinnostuneita?
Turusta ja helsingistä löytyi kiinnostuneita, ja helsinkiin olen ainakin minä menossa heinäkuun lopulla, joten kuljetus menee siinä samalla...Oliskos muita kiinnostuneita?
-
Mari Kurki
- Elite Member

- Sukupuoli: Nainen
Taitaisipa olla mullakin tarvetta parille pikkupumpulle...
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
Kuningascobra
- Junior Member

Öh...kaikki vähänkin mielenkiintoinen tuli selattua, vaan tuota artemian hintaa jäin ihmettelemään. Kuvittelin että sitä saisi ihan pilkkahintaan muualta, että on vaan suomessa niin kallista. Onkohan noissa eri merkeissäkin paljon eroja?
Onko kukaan tilannut kasveja ulkomailta? Aquaristic.in kasvinmyyntiä en huomannut katsoa, mutta tuli vaan muuten mieleen, miten kasvit ovat selvinneet kuljetuksesta ja minkä kokoisia tms. ne ovat.
Onko kukaan tilannut kasveja ulkomailta? Aquaristic.in kasvinmyyntiä en huomannut katsoa, mutta tuli vaan muuten mieleen, miten kasvit ovat selvinneet kuljetuksesta ja minkä kokoisia tms. ne ovat.
-
Holstedt
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: HAS
Potentiaalinen juhta ilmoittautuu. Minen ole vielä varma onko tarvetta millekään omille ostoksille, mutta toisaalta tavara varmaan kulkee matkassani Helsingin - Turun välillä suhteellisen usein.Suski kirjoitti:Minä tulen heinäkuussa hesaan, joten voin kuljettaa tavaraa, tosin helpommaksi ehkä tulee, että tavara tilataan helsinkiin ja haen sieltä sitten turkulaisten tilaukset... Meitä turkulaisia kun näyttäisi olevan vain kolme tähänmennessä...
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla