Kimppatilaus Aquaristic:iin, turku-helsinki (onko kimppatil)

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Suski
Member
Member

Kimppatilaus Aquaristic:iin, turku-helsinki (onko kimppatil)

Viesti Kirjoittaja Suski »

Tampere, Helsinki, Turku...Onko mistään lähdössä kimppatilausta esim. saksaan?

Toinen vaihtoehto olisi, jos turun suunnalta joku tulisi mun kanssa kimppaan? Onko halukkaita?
Viimeksi muokannut Suski, 23:26, 19.05.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Mistä kaupasta ja millaisella aikataululla? Ainahan sitä jotain voisi tarvita...

Kesäkuun puolella sopii tilaaminen varsin hyvin, toukokuun lopun kun olen poissa maisemista.
Viimeksi muokannut Sam Salonen, 10:26, 05.05.2003. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Guess what?! I got a fever, and the only prescription... is more cowbell!
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Blue »

Noin kuukauden päästä voisin tulla tilaukseen mukaan, jos Tampereelta päin tilattaisiin.
Suski
Member
Member

Aquaristikshop:ia ajattelin, mutta eihän sillä niin väliä, kunhan sais nuo EHEIM:in hanat ja jotain muuta pientä kivaa. Eikä ole mikään hirveä kiire, kunhan vaan sais tietää, että jotain on tapahtumassa...Nyt kun kaikki roikkuu kysymysmerkkinä ilmassa.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

Suski kirjoitti:Aquaristikshop:ia ajattelin...
Minun "ääneni" olisi aquaristic.netissä, voisin ottaa pussillisen korallihiekkaa tilaukseen mukaan, heillä kun on kiinteä toimitustaksa -> 32kg. Tuolta Aquaristikshopista ei välttämättä ole niin kiinnostavaa tavaraa tarjolla...
Suski
Member
Member

No onkos siellä myös samaa tavaraa kuin tuolla minun ehdottamassani? Pitäneekin käydä vilkaisemassa...Nuo EHEIMIN hanat kyllä tarvitsisin...
Suski
Member
Member

:? No muut jutut löytyi, paitsi Eheimin hanat. Ja ne on just ne tärkeimmät...En osaa pätkääkään saksaa, jotta olisin voinut varaosaluetteloa lukea läpi, mutta jos viitsit Sam vilkaista (osaat kai saksaa?) :mrgreen: sieltä oliskos ne sinne joutunut? Pvd-fittings osassa oli jokin vastaava juttu, mutta ei sopinut kooltaan tuohon 2217:aan.

Joten jos sieltä ei löydy hanoja, niin tilaan aquaristikshopista, tavara kulkeutuu myös tampereelle kyydissäni, jos joku sieltä intoutuu tilaamaan kimpassa.
jusa
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jusa »

Suski kirjoitti::? No muut jutut löytyi, paitsi Eheimin hanat. Ja ne on just ne tärkeimmät...En osaa pätkääkään saksaa, jotta olisin voinut varaosaluetteloa lukea läpi, mutta jos viitsit Sam vilkaista (osaat kai saksaa?) :mrgreen: sieltä oliskos ne sinne joutunut? Pvd-fittings osassa oli jokin vastaava juttu, mutta ei sopinut kooltaan tuohon 2217:aan.

Joten jos sieltä ei löydy hanoja, niin tilaan aquaristikshopista, tavara kulkeutuu myös tampereelle kyydissäni, jos joku sieltä intoutuu tilaamaan kimpassa.
Hanat löytyy: Filter&pumps->Filter->Accessories->Eheim, sivulta 2

Aquaristic.netin varaosaluettelo taas on niin ikävä että sieltä oikean tavaran tilaamiseen pitää käyttää apuna esim aquaristikshopin hyvää varaosaluetteloa josta voi katsoa numeron ja taas tunkea sen hakuun taikka etsiä suoraan listasta.
Deirdre
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Deirdre »

Jaa, tässä justaansa tutustuin aquaristicshopin vesitesteihin ja hinnastoon. Tuli sellainen olo, että sieltäpä ne olis parasta hankkia. Hintaero on HUIKEA!
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
Suski
Member
Member

No löytyihän ne! Muistaakseni kyllä kaikki sivut kävin läpi, mutta kun keskellä yötä siellä luuhaa, niin ei ole mikään ihme ettei löydy!

Suurinpiirtein samanhintaista kummassakin paikassa, nuo hanat oli pari-kolme euroa kalliimmat -netissä kuin -shopissa, mutta vastaavasti muut kamat halvempia, joten minulle on ihan sama kummasta tilataan, kunhan porukka saadaan kokoon.

Ketkä on kiinostuneita?
Deirdre
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Deirdre »

Minä olen.
Haaveissa akvaarioharrastuksen uudelleenaloittaminen.
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viesti:

Aquaristicistä jo tilataan ja vasta kesäkuun puolella niin voin olla mukana :) Vielä kun keksin mitä pitäisi tilata ;)
Suski
Member
Member

Jos sovitaan kesäkuun lopulle se tilauspäivä (palkkapäivän lähelle...) ja paikaksi aquaristic, niin onko OK?

Turusta ja helsingistä löytyi kiinnostuneita, ja helsinkiin olen ainakin minä menossa heinäkuun lopulla, joten kuljetus menee siinä samalla...Oliskos muita kiinnostuneita?
Nicita
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Nicita »

Minäkin saattaisin olla! Pitänee ensin katsoa mitäs siellä myydään :D ..
Henkilökohtaisesti pidän uuden oppimisesta, mutta en vain aina pidä siitä, että minua opetaan.
-Winston Churchill-
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Taitaisipa olla mullakin tarvetta parille pikkupumpulle...
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Kuningascobra
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Kuningascobra »

Munkin pitäisi tilata akvaan pumppu, roskankerääjäksi.....
Joten, jos joku on tilaamassa Espoo-Hki-Vantaa akselilta, niin lähtisin mielelläni mukaan...
saurama
Valopää
Valopää

Viesti Kirjoittaja saurama »

Jos kimppa lähtee ja piäkaapuntiseuvvulta tulee riittävästi poppoota niin uskon kyllä keksiväni jotain, jota ilman en olisi koskaan voinut kuvitella eläväni.
Suski
Member
Member

Öh...kaikki vähänkin mielenkiintoinen tuli selattua, vaan tuota artemian hintaa jäin ihmettelemään. Kuvittelin että sitä saisi ihan pilkkahintaan muualta, että on vaan suomessa niin kallista. Onkohan noissa eri merkeissäkin paljon eroja?

Onko kukaan tilannut kasveja ulkomailta? Aquaristic.in kasvinmyyntiä en huomannut katsoa, mutta tuli vaan muuten mieleen, miten kasvit ovat selvinneet kuljetuksesta ja minkä kokoisia tms. ne ovat.
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Täälläkin oltaisiin kiinnostuneita kimppatilauksesta, mutta onkos kukaan tilaamassa tampereen suunnalle? Sieltä olisi mahdollisuus hakea.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Nasuille on luvattu ostaa Eheimin 2260 joten mahdollisesti voisin olla mukana tilauksessa.
Sami
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS, Labyrinttiyhdistys
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sami »

Mikäli kesäkuun aikana tilataan ja tavaran saa Helsinkiin, niin olen mukana.
-Sami-
Suski
Member
Member

Minä tulen heinäkuussa hesaan, joten voin kuljettaa tavaraa, tosin helpommaksi ehkä tulee, että tavara tilataan helsinkiin ja haen sieltä sitten turkulaisten tilaukset... Meitä turkulaisia kun näyttäisi olevan vain kolme tähänmennessä... :roll:
Blue
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Eikö tosiaan kenelläkään ole edes tampereelle asiaa :cry: ? Olisiko halukkaita sitten erilliseen kimppatilaukseen? Joskus kesäkuun aikana mielellään.
-anne-
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja -anne- »

Blue kirjoitti:Eikö tosiaan kenelläkään ole edes tampereelle asiaa :cry: ? Olisiko halukkaita sitten erilliseen kimppatilaukseen? Joskus kesäkuun aikana mielellään.
Katson jos tarvitsen jotain, niin minä olen mukana (Tre-Sjk).
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Suski kirjoitti:Minä tulen heinäkuussa hesaan, joten voin kuljettaa tavaraa, tosin helpommaksi ehkä tulee, että tavara tilataan helsinkiin ja haen sieltä sitten turkulaisten tilaukset... Meitä turkulaisia kun näyttäisi olevan vain kolme tähänmennessä... :roll:
Potentiaalinen juhta ilmoittautuu. Minen ole vielä varma onko tarvetta millekään omille ostoksille, mutta toisaalta tavara varmaan kulkee matkassani Helsingin - Turun välillä suhteellisen usein.
Aloitin jo silloin kun sinä vielä leikit poneilla
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”