Albiinomonni
Valvoja: Moderaattorit
Albiinomonni
Minkä ikäiseksi Albiinomonnit elää? Kun meidän albiinomonni on jo aika iso ja elänyt jo varmaan 4 vuotta.
Hauskoja hetkiä akvaarion kanssa!
-
Mustavaris
- Senior Member

Jos monnisten albiinomuotoja tarkoitat, niin voivat elää tietääkseni vaikka kymmenvuotiaiksikin. Usein nuo albiinot ovat kupari- tai täplämonnisia. Mulla oli taviskuparimonninen, joka eli yli kahdeksan vuotta. Kuoli hiljattain
. Tietty myös partamonneista on olemassa albiinomuotoja, ja elävät hyvässä hoidossa sinne kymmenen vuoden pintaan. Tästä tosin ei mulla ole varmaa tietoa. Omani (tavallisen ruskea) on ollut mulla nyt varmaan seitsemisen vuotta.
-
7330
- Katalysaattori

- Akvaarioseurat: JAS, CorydoradinaeFinland
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Jos se on albiinopartamonni, se voi elää jopa 15-20 vuotta. Albiinoushan tässä ei ole ratkaisevaa vaan monnin laji, sillä monestakin eri lajista on kehitetty albiinomuotoja ja niillä on luonnollisesti kullakin lajinsa mukainen elämänkaari.
Neljä vuotta on lyhyt ikä pienelle tetrallekin.![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Neljä vuotta on lyhyt ikä pienelle tetrallekin.
520- ja 110-litraiset, erinäisiä projekteja tulilla ja paljon kasveja.
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
Pieni akvaariotietopankki.
Kirjoitan Erään planeetan ihmeitä -tiedeblogia ja Viidakkokirjeet-huonekasviblogia. Tervetuloa lukemaan!
-
tilli85
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Albiinomonni
Hih hii! tänään saapui akvaan 2 kappaletta näitä kaunokaisia. Pitkään niitä etsiskelinkin
Juuh täälläkin olis ollut myynnissä mutta en kehannut riskeerata kun kuitenkin matkat olis ollut kuitenkin aika pitkiä. (kyseessä albiinopartamonni)
1 kääpiöluppa, 3 gerbiiliä, Sekä tietysti 150l vettä sekä mieheke