Akvaarion osto käytettynä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
K1rsu
Starting Member
Starting Member

Akvaarion osto käytettynä

Viesti Kirjoittaja K1rsu »

HEi!
Onko kukaan ostanut käytettyä akvaariota kalastoineen?
Kokemuksia ja varoituksia yms tarinoita olisi kiva kuulla?
pikku-tatti
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: tas
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja pikku-tatti »

Tästä on muistaakseni jo keskusteltu, mutta... Isoimman altaan ostin käytettynä ilman kalastoa tosin, vesi on pysynyt hyvin sisällä ja saatin aika reilusti halvemmalla uuden veroinen kuin uusi. Kannattaa kuitenkin tarkastaa akvaario huolella jo osto paikasssa ettei tule vika ostoksia, itseni mielestä on myös hyvä että näkee kun akvaariossa on vettä, ei ainakaan vuoda sitten...
540l, 180l ja Minttu-koira <3
K1rsu
Starting Member
Starting Member

Jos muistat--

Viesti Kirjoittaja K1rsu »

JOs sattuisit muistamaan missä päin on foorumia asiasta on jo keskusteltu niin olisin kiitollinen linkistä.
pikku-tatti
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: tas
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja pikku-tatti »

540l, 180l ja Minttu-koira <3
Liinanen
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liinanen »

Hakua käyttäessä kannattaa laittaa hakusanoiksi "käytetty akvaario" ja valita "käytä kaikkia annettuja hakuehtoja" sekä "etsi vain otsikoista" niin haun tulokset rajaantuvat vähän suppeammiksi.
only--
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja only-- »

ostin 128 litrasen akvan käytettynä, ja olin itsekkin aivan kokematon silloin, vaikka olen kyllä edelleen aika aloittelija, kumminkin, kävi siinä niin, että akvassa oli lehtikaloja ja levä barbeja ja oon lukennut että niitä ei saa laittaa niin pieneen akvaan. Ja se edellinnen omistaja sanoi että akvaario kuuluisi pestä kerran kuussa, ja kalat ruokkia kerran päivässä ja tottaikai minä kokemattomana uskoin. Niin ihanasti alkoi akvaario harrastukseni :|
kala on kaveri ei sapuska!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”