![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Edit: Tarkennettu otsikkoa.
- Ylläpito.
Valvoja: Moderaattorit
Tosi OT: ja täältä pyhä birma tyttönen kutsumanimeltä Wilma! Teillä siis samanniminen poikahiiri.NinZe kirjoitti:Täältä löytyy kans säätäjä kissa nimeltä Vinski ...
Akvaariolaitteista tulee sähköiskuja?? Eikös silloin ole laitteissa jotain vikaa?sani kirjoitti:Itse olen saanut erinäisiä sähköiskuja akvaariolaitteista. Vielä ei ole henki lähtenyt koska olen noudattanut neuvoa että "vain yksi käsi kerrallaan akvaariossa" mikä jytkäyttää kivasti muttei vie henkeä...
Yhdenkö vain?Marjis kirjoitti:Itse olen saanut komean haavan etusormeeni loisteputkeen heijastinta asentaessa.
Yhden vain koska meni ihan totaalisesti hermot siinä kohtaa ja meinasi lentää veriset heijastimet seinään. Ja minun verensietokyvyllä melkein lähti tajukin...maisu kirjoitti:Yhdenkö vain?Marjis kirjoitti:Itse olen saanut komean haavan etusormeeni loisteputkeen heijastinta asentaessa.Minä sain kerran varsinaisen kuningasajatuksen leikata itse tavallisilla keittiösaksilla jostain kattomallin loisteputkiheijastimesta sopivan kapeat liuskat metrisiin akvaariovalaisimiin. Laastareita oli lopuksi sormissa aika monta mutta periksikään ei annettu.
Kamalaa!!!sani kirjoitti:Itse olen saanut erinäisiä sähköiskuja akvaariolaitteista. Vielä ei ole henki lähtenyt koska olen noudattanut neuvoa että "vain yksi käsi kerrallaan akvaariossa" mikä jytkäyttää kivasti muttei vie henkeä... ja mottona on että jos kuolee harrastuksen parissa niin kuolee ainakin onnellisena