Red Marlboro kiekot
Valvoja: Moderaattorit
Red Marlboro kiekot
nii että millai ton kyseisen lajin sais kute maan ja poikaset selviämään hengissä 

kaikki eläimet on kivoja T:valsu
150lx40lx10lrapulax20lrapulax10lpoikas akvax400l tulossa
150lx40lx10lrapulax20lrapulax10lpoikas akvax400l tulossa
Re: Red Marlboro kiekot
Ei se nyt ihan oma laji ole vaan alunperin luultavasti säteilyttämällä aikaan saatu kiekkomutaatio kuten muutkin pigeonit.valsu kirjoitti:nii että millai ton kyseisen lajin sais kute maan ja poikaset selviämään hengissä
Kutu ohjeita löytyy mm. täältä.
http://www.aqua-web.org/docs/Viljely.pdf
.·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·...¸><((((º>
En luota lääkäreihin, yksikin hoiti yhdeksän vuotta saman potilaan keltatautia, kunnes huomasi että mieshän on japsi...(W.C. Fields)
Minulla pariskunta joka kutee joka viikko.
Ei siihen tarvita kuin hyvä ruokinta ja puhdas vesi.
Kukka purkki on niiden suosikki alusta.
Sen havainon olen tehnyt että veden ph ei saa olla yli 6,7 jos haluaa että poikaset kuoriutuvat.Aika optimi olisi 6,5 tässä lähes kaikki kuoriutuvat.
Syksyllä olisi tarkoitus yrittää kasvattaa poikue. Nyt poikaset selviävät muutaman päivän kuoriutumisen jälkeen jonka jälkeen tulevat syödyiksi.
T Kari
Ei siihen tarvita kuin hyvä ruokinta ja puhdas vesi.
Kukka purkki on niiden suosikki alusta.
Sen havainon olen tehnyt että veden ph ei saa olla yli 6,7 jos haluaa että poikaset kuoriutuvat.Aika optimi olisi 6,5 tässä lähes kaikki kuoriutuvat.
Syksyllä olisi tarkoitus yrittää kasvattaa poikue. Nyt poikaset selviävät muutaman päivän kuoriutumisen jälkeen jonka jälkeen tulevat syödyiksi.
T Kari
Altaat 530L+300L+250L+250L+180L+128L