Miehenikin innostui akvaarioista! (oli: Jee)

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Kaija K
Junior Member
Junior Member

Miehenikin innostui akvaarioista! (oli: Jee)

Viesti Kirjoittaja Kaija K »

Miehenikin on hurahtanut tähän akvaharrastukseen.Ihanaa että vihdoinkin löydettiin yhteinen harrastus. :mrgreen:
Tänään kävimme Vaasassa akvaliikkeissä. Tosin vain yksi oli auki.
Mutta olo oli kuin penskana karkkikaupassa molemmilla.
Onko muilla vastaavia kokemuksia.
Että se toinenkin sitten lopulta hurahtaa tähän harrastukseen kun aikansa vierestä katselee. [;)]
talo alkaa täyttyä akvoista.........
löppis
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja löppis »

Hmmm, on... :)

Mm. mun nykyinen kämppis on alkanut kyselemään akvaarioiden hoitoon liittyvistä asioista ja se tulee aina mun kanssa liikkeeseen suunnittelemaan kaikkea.. Sanoin hänelle piruuttani, että nyt sitten hurahdit sinäkin ja hän väitti kiven kovaan vastaan. Tuolla sohvan pohjalla hän lueskelee minun akvaariokirjoja ja on yhä enemmän hengessä mukana :)
Myös eräs ystäväni innostui akvaarioista kauttani joskus kauan aikaa sitten, kyllä tätä tapahtuu :)
höpö höpö, kaikkee ne akvaariot meidän päänmenoksi teettää :D
Hermen
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Hermen »

Niin, tätä tapahtuu. Minä innostuin kaverini äidin akvaariosta, joka oli silloin vielä vähän huonossa hoidossa ym. No minä kun hommasin oman akvaarion niin tämä kaverini kiinnostui myös omassa olohuoneessa jököttävästä altaastaan. Nyt sitten molemmat ihailemme toistemme kehittyviä akvaarioita. :mrgreen:
seura-akvaariot 350l + 112l. Akvaarioharrastuksessa mukana myös kissarouva ja labradorilapsi.
Seraphy
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Seraphy »

Innostuisipa minunkin poikaystäväni akvaarioista :roll: Kyllähän se siis kiinnostuneena kyselee jne, mutta ei ainakaan vielä ole niin innostunut kuin toivoisin. Aina kärsimättömänä nyppii hihasta, kun jään eläinkaupan myyjien kanssa suustani kiinni. Ehkäpä se sitten hurahtaa kun muutetaan yhteen, on onneksi antanut siunauksensa akvaarioille ;) "Osta kuinka monta tahansa, kunhan rahat ja tila riittää", jee!
128l seura-akvaario.
Carmila
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Carmila »

Paljon parempi olisi, jos puoliso ei olisi myöskin hurahtanut!

Taas perjantaina sain muuten itseni kiinni kummallisesta ajattelusta. Kun akvaariokauppaan menee satanen, se on "ihan ok", mutta kun ostaa 70€:n mekon juhliin, se on "turhan kallis"...
SirpaN
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja SirpaN »

Mua ei haittaa vaikka tuo avokki ei ole hurahtanutkaan akvaarioihin, riittää että antaa mun rauhassa niistä vouhottaa ja kuuntelee vaikka ei ihan ymmärräkään :D saanpahan itse pättää altaani hoidosta jne.
Ainut haitta on, että ei onnistu altaiden lisääminen kun toinen ei ole niin innoissaan.. nooh, kunhan joskus tilaa on tarpeeksi niin ehkä sitten saan siunauksen toisella altaalle (voisi siihen hankkia ihan kaloja ja rapusia [;)] ).
Lähinnä harmittaa se, että ei ole juuri kaveripiirissä akvaarioihin ja sammakoihin hurahtaneita, joiden kanssa voisi jakaa kokemuksia ja ajatuksia jne. :(
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”