Pleko88:ilta hieno kirjoitus. Vaikka voi napakalta mennä hukkaan, en ny sano millään pahalla, mutta et ilmeisesti järin tarkkaan lukenut noita, kun oli puhe nimenomaan huuto.netissä pyörivästä ruokakaupasta. Ota iisimmin, ni sisäistät paremmin

.
Omassa viestissäni sanoin, että jos joku kasvattaa kaloja vaikkapa ihan satamäärin, on niissä ollutkin kova työ ja vaiva. Eli se ei harmittanut minua, eikä ilmeisesti ketään muitakaan, koska kommentteja ei ainakaan keltään tullut. Ei poikkea tämä mitenkään esim. mun tekemästä harrastuspohjaisesta koiran kasvatuksesta.
Mutta nyt kyllä pisti silmään harmistuksesi (?), että harrastuksestasi ei tule voittoa? Milloin harrastus on muuttunut siten, että sen pitää tuottaa voittoa? Mun käsityksen mukaan harrastukset maksaa aina

? Jos tuottaa voittoa, ni silloin ei mun mielestä ihan olekaan enää harrastamisesta kyse... ja silloin öh, pitäisi maksaa niitä verojakin jo... Kyllä ihan oikeasti koiran kasvattamisestakin pitää veroja maksaa ja se muuttuukin liiketoimeksi, jos pentuemäärä alkaa olla suurehko, siitä löytyy ihan lukujakin, en muista paljonko, koska mun tahdilla, pentue per kolmas tai neljäs vuosi se ny kumminkaan ei täyty. Ja takuulla se pentueesta saatu "voitto" ei korvaa niitä summia, jotka vuosien aikana käyttökoira-ideologialla harrastamiseen menee.