Muutto lähestyy hurjaa vauhtia, kuinkahan nuo altaat saadaan kulkemaan ehjinä 750 kilometriä takaisin Suomeen??? Hirvittää vähän, kun muuttomiehet ei isommin akvaarioista perusta, osaakohan ne olla tarpeeksi varovaisia... Ja entäs kalat sitten, pitääköhän niiden styroksilaatikkoon laittaa kylmäkalle kaveriksi, kun on näin lämpimät ilmat

. Ja mahtuuko nuo kaikki kahteen kylmälaukkuun, vai pitääkö jostakin hommata vielä pari lisää, ja mahdunkohan minä sitten enää autoon ollenkaan
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Ja kuinka älyttömän paljon tuota tarpeellista akvaroinaa onkin tässä muutaman vuoden aikana kertynyt: On letkua ja ämpäriä, varasuodatinta, haaveja ainakin kuusi erikokoista, ruokia ja kaiken maailman kalanruokia kaapit ja pakastimet pullollaan... Akvaariot ja vehkeet yhteensä vie isomman tilan muuttokuormasta, kuin minun ja lasten mööpelit yhteensä
![Embarrased [:I]](./images/smilies/icon_redface.gif)
.
Ja samalla haluttaisi ostaa jotakin uutta altaisiin, saa nähdä, jos uusisi tuon vanhimman altaan kalaston kerralla nyt muuttaessa... Mutta poika on niin kiintynyt taistelukalaansa, että ei oikein raskisi sitä hävittää. Ja itse rakastan piikkisilmiä ja partista, jotka tuolla majailevat niin että ainoat mitä siitä voisi hävittää, ovat nuo rubiinitetrat...
Sitä luulisi kysymysten jossain vaiheessa loppuvan kesken, mutta totta on, että mitä enemmän saa tietää, sitä enemmän osaa kysyä.