Juurikin näin.. Tilipäivää ootellessavillimilli kirjoitti:
iomeron, onko sielläkin niin, että työnteko meinaa haitata harrastamista? Onneksi siitä tulee sitten sitä tiliä, jolla voi taas ostaa jotain uutta kivaa kaloille/altaaseen

Valvoja: Moderaattorit
Juurikin näin.. Tilipäivää ootellessavillimilli kirjoitti:
iomeron, onko sielläkin niin, että työnteko meinaa haitata harrastamista? Onneksi siitä tulee sitten sitä tiliä, jolla voi taas ostaa jotain uutta kivaa kaloille/altaaseen
Eiiiii, toi ei auttanut yhtään!!Zaphood kirjoitti:Ota suosiolla ne molemmat, siihen tää päätyy joka tapauksessa... pikkusormi meni jo, seuraavaksi käsi, sitten rahat ja lopulta asunto...mc82 kirjoitti:Apuva, nyt tuli tiukka paikka...
Apuva, mitähän sitä tekis... Kiusaus on suuri tähän 45:een, mutta toisaalta mä haluan sen himppasen isomman tankin, joka sitten ei ole ihan ilmainen![]()
miten olis parvi pikkuisia rasboroita?mc82 kirjoitti: No joo, en vain tosissaan tiedä, mitä tuohon 45:een sitten sijoittaisi,
... johon voisi laittaa pikkuisia monnisia tai käppänöitä.mc82 kirjoitti: jos hommaa sen 80-90 litrasen kanssa...
eli siis kolmaskin allas tulee...mc82 kirjoitti: Ja yhdellä kaverilla olis myynnissä 180-litrainen, että siinä olis sitten oikea allas!Tosin siinä ei tule mitään laitteistoa mukana, joten kallis paukku tuostakin tulee, jos ulkosuotimet ja kaikki joutuu hommaamaan...
![]()
Piia85 kirjoitti:Arvasinhan että vielä innostus tulee uudestaan. Nyt on taistelukaloilla poikaset pesässä, ja mieheni laittoi niille altaaksi 63-litraisen. Kauhea hinku olisi hommata toinenkin iso allas, siis minun mittapuilla iso, kun toi tällä hetkellä isoin on vain 400 litraa. Kauheasti haluaisin ison altaan pikkukaloille, kun jotenkin tykkään enemmän pikkukaloista. Tuossa isossa on nyt kaikenmaailman tapaksia ja lehtikaloja, tapaksista en tykkää yhtään, mutta lehtikalat on kivoja.![]()
Minnehän mä saisin sen ison altaan mahtumaan, varmaan miehen asuntoon
Omassa asunnossani ei ole edes telkkaria, kun ei mahdu. Ehkä mieskin suostuisi luopumaan omastaan.. hmm. taitaa olla toiveajattelua.buke kirjoitti:Huuh, joo sama täällä 400L tuntuu pieneltä. Milläköhän ilveellä saisin miehen vakuuttuneeksi, että tänne kämppään mahtuisi isompikin.
Piia85 kirjoitti:
Omassa asunnossani ei ole edes telkkaria, kun ei mahdu. Ehkä mieskin suostuisi luopumaan omastaan.. hmm. taitaa olla toiveajattelua.
Tasapainoilua, tasapainoilua... Kahden eri altaan välillä siis... Hiukkasen isompi tetratankki vaiko minitankki. Kun ikioma Amazon-tankki houkuttelee neontetroineen ja monnisineen, kaikkien aikojen lempikalani siis, joista olen haaveillut siitä asti, kun Taisto-taistolainen tuli meille. Saman tien alkoi haikailu toisen altaan perään...Zaphood kirjoitti:miten olis parvi pikkuisia rasboroita?mc82 kirjoitti: No joo, en vain tosissaan tiedä, mitä tuohon 45:een sitten sijoittaisi,
... johon voisi laittaa pikkuisia monnisia tai käppänöitä.mc82 kirjoitti: jos hommaa sen 80-90 litrasen kanssa...